Cenker E., Public relations, wyd. 3, Wydawnictwo WSB, Poznań 2007.
Czyżowicz-Lorek B., Technologie informacyjne a komunikacja marki, [w:] Public relations. Społeczne wyzwania, red. J. Olędzki, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa 2007.
Frołow K., Public relations na rynku książki, Biblioteka Analiz, Warszawa 2007.
Goławski J., Z cokołu w tłum, "Marketing w Praktyce" 2010, nr 3.
Gołębiewski Ł., E-książka/e-book. Szerokopasmowa kultura, Biblioteka Analiz, Warszawa 2009.
Gołębiewski Ł., Frołow K., Waszczyk P., Rynek książki w Polsce 2009. Wydawnictwa, Bibliotaka Analiz, Warszawa 2009.
Jabłoński W., Kreowanie informacji. Media relations, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
Konowrocka D., Amazon Kindle czyli książka 2.0, "PCWorld" 2007, www.pcworld.pl/news/131800/Amazon.Kindle.czyli.ksiazka.2.0.html (5.05.2010).
Korzeniewska K., Web 2.0 - w poszukiwaniu modelu, [w:] Public relations. Społeczne wyzwania, red. J. Olędzki, Oficyna Wydawnicza AS PRA-JR, Warszawa 2007.
Kotler P. i in., Marketing.Podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005.
Kubiak K., Książkowy PR, www.proto.pl/artykuly/info?itemId=42041 (13.01.2010).
Niemira K., Osobowość prawdziwie opisana, "Marketing w Praktyce" 2010, nr 4.
Podraza U., W połowie drogi. Public relations wydawnictw, "Biblioteka Analiz" 2006, nr 182.
Podraza U., Wysokie PRogi. Public relations w kulturze, "Piar.pl" 2006, nr 4.
Rozwadowska B., Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy, Studio Emka, Warszawa 2002.
Sokołowski W., Czy PR ocali kulturę?, www.epr.pl/czy-pr-ocali-kulture,goracy-temat,225,1.html (25.04.2010).
Szepke-Krzyżaniak A., Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego, [w:] Public relations w czasach mp3 i Internetu, red. D. Tworzydło, Z. Chmielewski, Wydawnictwo WSIiZ w Rzeszowie, Rzeszów 2008.
Świtała M., Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki, Biblioteka Analiz, Warszawa 2004.
Tkaczyk J., Word-of-mouth w służbie marketingu, [w:] Innowacje w marketingu 4.0, oprac. red. T. Czuba, M. Reysowski, M. Skurczyński, Wydział Ekonomiczny UG, Sopot 2007.
www.facebook.com/pages/Sekowa-Poland/Wydawnictwo-czarne/46605451482?v=app_2344061033
Usuń Cenker E., Public relations, wyd. 3, Wydawnictwo WSB, Poznań 2007.
Czyżowicz-Lorek B., Technologie informacyjne a komunikacja marki, [w:] Public relations. Społeczne wyzwania, red. J. Olędzki, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa 2007.
Frołow K., Public relations na rynku książki, Biblioteka Analiz, Warszawa 2007.
Goławski J., Z cokołu w tłum, "Marketing w Praktyce" 2010, nr 3.
Gołębiewski Ł., E-książka/e-book. Szerokopasmowa kultura, Biblioteka Analiz, Warszawa 2009.
Gołębiewski Ł., Frołow K., Waszczyk P., Rynek książki w Polsce 2009. Wydawnictwa, Bibliotaka Analiz, Warszawa 2009.
Jabłoński W., Kreowanie informacji. Media relations, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
Konowrocka D., Amazon Kindle czyli książka 2.0, "PCWorld" 2007, www.pcworld.pl/news/131800/Amazon.Kindle.czyli.ksiazka.2.0.html (5.05.2010).
Korzeniewska K., Web 2.0 - w poszukiwaniu modelu, [w:] Public relations. Społeczne wyzwania, red. J. Olędzki, Oficyna Wydawnicza AS PRA-JR, Warszawa 2007.
Kotler P. i in., Marketing.Podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005.
Kubiak K., Książkowy PR, www.proto.pl/artykuly/info?itemId=42041 (13.01.2010).
Niemira K., Osobowość prawdziwie opisana, "Marketing w Praktyce" 2010, nr 4.
Podraza U., W połowie drogi. Public relations wydawnictw, "Biblioteka Analiz" 2006, nr 182.
Podraza U., Wysokie PRogi. Public relations w kulturze, "Piar.pl" 2006, nr 4.
Rozwadowska B., Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy, Studio Emka, Warszawa 2002.
Sokołowski W., Czy PR ocali kulturę?, www.epr.pl/czy-pr-ocali-kulture,goracy-temat,225,1.html (25.04.2010).
Szepke-Krzyżaniak A., Praktyka public relations: szanse i zagrożenia w dobie przełomu komunikacyjnego, [w:] Public relations w czasach mp3 i Internetu, red. D. Tworzydło, Z. Chmielewski, Wydawnictwo WSIiZ w Rzeszowie, Rzeszów 2008.
Świtała M., Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki, Biblioteka Analiz, Warszawa 2004.
Tkaczyk J., Word-of-mouth w służbie marketingu, [w:] Innowacje w marketingu 4.0, oprac. red. T. Czuba, M. Reysowski, M. Skurczyński, Wydział Ekonomiczny UG, Sopot 2007.
www.facebook.com/pages/Sekowa-Poland/Wydawnictwo-czarne/46605451482?v=app_2344061033
/2 języków ukończono