Published : 2011-12-30

Public relations na polskim rynku książki (wybrane zagadnienia)

Lidia Banaszak-Jankowska



Abstract

Przedmiotem artykułu są działania public relations na rynku wydawniczym. Autor omawia m.in. główne narzędzia tradycyjnego public relations stosowane na rynku książki, efekty działań media relations oraz kierunki zmian w dziedzinie public relations na rynku wydawniczym, służące budowaniu atrakcyjnych kanałów komunikacji z czytelnikami.

Keywords:

Public relations, Publishing industry, Communication company-client, Marketing



Details

References

Statistics

Authors

Download files


Citation rules

Banaszak-Jankowska, L. (2011). Public relations na polskim rynku książki (wybrane zagadnienia). The WSB University in Poznan Graduate Research Journal, 11(11), 25–46. Retrieved from https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/478

Altmetric indicators


Cited by / Share



Publisher
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
University
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

About:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP