Data publikacji : 2011-12-30

Public relations na polskim rynku książki (wybrane zagadnienia)

Lidia Banaszak-Jankowska



Abstrakt

Przedmiotem artykułu są działania public relations na rynku wydawniczym. Autor omawia m.in. główne narzędzia tradycyjnego public relations stosowane na rynku książki, efekty działań media relations oraz kierunki zmian w dziedzinie public relations na rynku wydawniczym, służące budowaniu atrakcyjnych kanałów komunikacji z czytelnikami.

Słowa kluczowe:

Public relations, Przemysł wydawniczy, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Marketing



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki


Zasady cytowania

Banaszak-Jankowska, L. (2011). Public relations na polskim rynku książki (wybrane zagadnienia). Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 11(11), 25–46. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/478

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP