Data publikacji : 2023-10-10

Rola komunikacji cyfrowej w procesie decyzyjnym konsumenta na przykładzie sklepów internetowych

Karolina Galant



Abstrakt

W ostatnich latach rynek e-commerce zyskał na znaczeniu. Zmieniające się zachowania konsumenckie i przenikanie się kanałów sprzedaży offline i online prowadzą do problemu określenia form i sposobów wyróżnienia oferty przedsiębiorstwa na dynamicznie konkurencyjnym rynku handlu internetowego. W artykule zostanie podjęta próba określenia znaczenia komunikacji cyfrowej i jej wpływu na postępowanie rynkowe konsumentów i e-konsumentów.

Słowa kluczowe:

e-komunikacja, komunikacja cyfrowa, wpływ e-komunikacji, e-commerce



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Galant, K. (2023). Rola komunikacji cyfrowej w procesie decyzyjnym konsumenta na przykładzie sklepów internetowych. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 22, 123–138. https://doi.org/10.58683/dnswsb.590

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP