Literatura
Donavan T., Minor M., Mowen J., 2016, Consumer behavior, Chicago Business Press.
Fill C., 2006, Simply Marketing Communications, Edinburgh: Pearson.
GUS, 2020, Społeczeństwo informacyjne w Polsce w 2020 roku, Szczecin.
GUS, 2021, Sytuacja osób starszych w Polsce w 2020, Warszawa, Białystok.
Hootsuite, 2021, Digital 2021 Poland.
IAB, 2015, Customer Journey Online. Perspektywy branżowe, Warszawa.
Konopielko Ł., Wołoszyn M., Wytrębowicz J., 2016, Handel elektroniczny — ewolucja i perspektywy, Warszawa: Oficyna Wydawnicza Uczelni Łazarskiego.
Kucharska B., 2014, Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Rydel M., Komunikacja jako element marketingu, w: M. Rydel (red.), Komunikacja marketingowa, Gdańsk: ODDK.
Shannon C.E., 1948, Bell System Technical Journal, 27.
DOI: https://doi.org/10.1002/j.1538-7305.1948.tb00917.x
Sułkowski Ł., 2014, Znaczenie komunikacji marketingowej, w: M. Al-Noorachi (red.), Współczesne wyzwania marketingowe — wybrane zagadnienia, Łódź, Warszawa: Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk.
Szczepański J., 1976, Wydajność pracy a konsumpcja, Nowe Drogi, nr 11/1976, za: L. Rudnicki, 2000, Zachowanie konsumentów na rynku, Warszawa: PWE.
Świtała M., Kieżel M., 2017, E-narzędzia oraz przyszłość marketingu w działalności usługodawców logistycznych — wyniki badań, Katowice: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Wiktor J., 2013, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, Warszawa: PWN.
Wiktor J., 2002, Modele komunikacji marketingowej, w: Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nr 602.
www.blog.google/products/admanager/the-need-for-mobile-speed/ [dostęp: 11.06.2022].
www.commonthreadco.com/blogs/coachs-corner/ecommerce-trends-future [dostęp: 05.06.2022].