Data publikacji : 2022-12-07

Dance marketing. Dlaczego w XXI wieku może być skuteczną formą działań w komunikacji z odbiorcą

Natalia Gorzelańczyk



Abstrakt

Choć wykorzystanie tańca w działaniach marketingowych staje się coraz częstsze, zjawisko to nie doczekało się jednoznacznego zdefiniowania oraz pogłębionych badań. Celem artykułu jest próba przybliżenia tematu dance marketingu oraz doprecyzowania tego pojęcia, które jak dotąd nie jest rozpoznane w literaturze naukowej, a także pokazania możliwości, jakie może przynieść połączenie tańca i marketingu. Taniec, będący formą komunikatu, połączony z odpowiednią narracją, strategią marketingową firmy czy produktu, może stać się sposobem działania promocji i reklamy prowadzącym do poszerzania świadomości klienta i w konsekwencji poprzez wywoływane emocje realnie oddziaływać na zachowania konsumenckie.

Słowa kluczowe:

marketing, taniec, choreografia, komunikowanie, budowanie relacji, reklama, popkultura, kampanie reklamowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Gorzelańczyk, N. (2022). Dance marketing. Dlaczego w XXI wieku może być skuteczną formą działań w komunikacji z odbiorcą. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 21(21). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/19

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP