Grębosz M., 2016, Badania postaw nostalgicznych konsumentów wobec marek, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 460, 101–110.
http://www.grandreunion.net/somapark/ [dostęp:17.10.2021].
https://businessinsider.com.pl/technologie/yusaku-maezawa-poleci-na-ksiezyc-ze-spacex/xxy1y52 [dostęp: 01.10.2021].
https://dearmoon.earth/ [dostęp: 01.10.2021].
https://dspace.uni.lodz.pl/xmlui/bitstream/handle/11089/22624/2_13–22%20Majchrzyk.pdf?sequence=5&isAllowed=y [dostęp: 06.03.2021].
https://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_Roberts_(businessman) [dostęp: 01.10.2021].
https://fizyka.umk.pl/publications/kmk/18-Taniec%20i%20mozg.pdf [dostęp: 03.10.2021].
https://nck.pl/badania/aktualnosci/kultura-a-rozwoj-bezplatny-podrecznik [dostęp: 03.10.2021].
https://nowymarketing.pl/a/6922,red-bull-napoj-ktory-dostal-skrzydel [dostęp: 19.10.2021].
https://pl.wikipedia.org/wiki/Harlem_Shake [dostęp: 05.04.2021].
https://wro2021.wrocenter.pl/names/iza-szostak/ [dostęp: 17.10.2021].
https://www.antyradio.pl/News/10-najlepszych-animowanych-GIF-ow-2018-roku-w-Giphy- 27613 [dostęp: 07.03.2021].
https://www.bluerank.pl/czy-harlem-shake-mozna-wykorzystac-do-dzialan-seo/ [dostęp: 13.02.2021].
https://www.ipri.pl/duchowosc/nadzwyczajne-zjawiska/ekstaza-i-trans/ [dostęp: 25.03.2021].
https://www.redbull.com/pl-pl/energydrink/firma-red-bull [dostęp: 05.04.2021].
https://www.redbull.com/pl-pl/red-bull-bc-one-world-final-2021-w-polsce?fbclid=IwAR1-uU-Sfmq0oIL4dBqfkh7GDFsdJznquzxQMbvFnNXGXTcOnu3VbYA0IPo [dostęp: 26.10.2021].
https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229,25594428,randka-na-kosmosie-japonski-miliarder-szuka-wyjatkowej-kobiety.html [dostęp: 01.10.2021].
https://www.youtube.com/hashtag/hot16challenge [dostęp: 17.10.2021].
https://www.youtube.com/watch?v=4XBtWYBPTns&ab_channel=jrcaporal [dostęp: 17.10.2021].
https://www.youtube.com/watch?v=bOIbEKA7kzU&ab_channel=TEDxTalks [dostęp: 16.10.2021].
https://www.youtube.com/watch?v=lxvorAvhPHo&t=2189s&ab_channel=MuzeumSztukiWsp%C3%B3%C5%82czesnejwKrakowieMOCAK [dostęp: 03.10.2021].
https://www.youtube.com/watch?v=nj1wg1eOQws&ab_channel=MrFunnyvid6 [dostęp: 07.03.2021].
https://www.youtube.com/watch?v=NoMqvniiEkk&ab_channel=SephoraBrasil [dostęp: 15.10.2021].
https://www.youtube.com/watch?v=RT_4NIPsMCY&ab_channel=RedBull [dostęp: 13.02.2021].
https://www.youtube.com/watch?v=U1nWMxBlfkU&ab_channel=WSBTV] [dostęp 3.10.2021].
https://www.youtube.com/watch?v=We6_59b3V1U&ab_channel=SENSIGONG [dostęp: 16.10.2021].
http://youtube-trends.blogspot.com/2013/02/the-harlem-shake-has-exploded.html [dostęp: 20.05.2021].
Jenkins H., 2007, Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
Keil M. (red.), 2018, Choreografie: Polityczność, Warszawa–Poznań–Lublin: Art Stations Foundation we współpracy z Instytutem Muzyki i Tańca, Instytutem Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego i East European Performing Arts Platform.
Kotler P., Keller K.L., 2014, Marketing, Poznań: Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
Leśnierowska J., 2011, Teatr tańca, w: D. Kosiński i in., Słownik wiedzy o teatrze, Bielsko-Biała: ParkEdukacja.
Lissowska-Postaremczak R., 2020, Strategie kinestezyjne w przestrzeni tańca, Poznań: Uniwersytet im. A. Mickiewicza (niepublikowana praca doktorska), https://repozytorium.amu.edu.pl/handle/10593/25864. [dostęp: 20.10.2021].
Lomax A., 1968, Folk Song Style and Culture, Washington: American Association for the Advancement of Science.
Peterson Royce A., 2014, Antropologia tańca, Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego.
Strycharz J., 2013, Organizacje sektora kultury a rozwój, w: J. Hausner, A. Karwińska, J. Purchla (red.), Kultura a rozwój, Warszawa, 2013: Narodowe Centrum Kultury.
Woźniczka J., 2014, Reklama a popkultura — otwarta granica, Marketing i Rynek, nr 8, 15–23.