Data publikacji : 2014-12-30

Przyczyny i możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych

Izabela Bluszcz



Abstrakt

Rozwój technologii obserwowany przez ostatnie dziesięciolecie zmienił świat. Obecnie ludzie inaczej komunikują się ze sobą, korzystają z komputerów, urządzeń przenośnych, a dostęp do Internetu możliwy jest w zasadzie w każdym miejscu. Technologia oraz rozwój społeczeństwa wpłynęły też na ewolucję marketingu. Pojawiły się nowe narzędzia stosowane w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw. Takim narzędziem są media społecznościowe, które dzięki rozbudowanym funkcjom pozwalają na dotarcie do pożądanych grup odbiorców. Media społecznościowe choć mają charakter rozrywkowy, to stały się poważnym narzędziem komunikacji dla firm i umożliwiają markom budowanie społeczności wokół siebie. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Media społecznościowe, Promocja, Marketing internetowy, Marketing-mix



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki


Zasady cytowania

Bluszcz, I. (2014). Przyczyny i możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 14(14), 11–28. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/454

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP