Bielski I., Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty, Studio EMKA, Warszawa 2006. Czaplicka M., Zarządzanie kryzysem w social media, Helion, Gliwice 2014.
Evans L., Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, Helion, Gliwice 2011.
Falls J., Deckers E., Media społecznościowe bez ściemy, Helion, Gliwice 2013.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Liczba_artykułów_w_polskojęzy cznej_Wikipedii [15.08.2014].
http://kontakt24.tvn24.pl/o-serwisie.htm [15.08.2014]. http://royal.pingdom.com/2013/01/16/internet-2012-in-numbers/ [28.08.2014].
http://interaktywnie.com/badania-i-megapanel/megapanel-maj-2014-kategorie-tematyczne-248 939?page=5 [28.08.2014].
http://mashable.com/2011/08/25/dell-brand-suggestion-box/ [1.09.2014]. Kaznowski D., Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008.
Kaznowski D., Social media - społeczny wymiar Internetu, w: E-marketing. Współczesne trendy, red. J. Królewski, PWN, Warszawa 2013.
Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
Kotler P., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
Raport Konsument w mediach społecznościowych, Euro RSCG Sensors, Warszawa 2010.
Roszkowski J., Monitoring mediów społecznościowych, w: E-marketing. Współczesne trendy, red. J. Królewski, PWN, Warszawa 2013.
Sadowski M., Rewolucja social media, Helion, Gliwice 2013.
Zarrella D., The Social Media Marketing Book, O'Reilly Media Inc., Canada 2010.
www.wirtualnemedia.pl/artykul/polacy-najaktywniejszymi-uzytkownikami-mediow-spolecznosciowych-w-europie [29.08.2014].
www.slideshare.net/wearesocialsg [29.08.2014].
Usuń Bielski I., Współczesny marketing. Filozofia, strategie, instrumenty, Studio EMKA, Warszawa 2006. Czaplicka M., Zarządzanie kryzysem w social media, Helion, Gliwice 2014.
Evans L., Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, Helion, Gliwice 2011.
Falls J., Deckers E., Media społecznościowe bez ściemy, Helion, Gliwice 2013.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Liczba_artykułów_w_polskojęzy cznej_Wikipedii [15.08.2014].
http://kontakt24.tvn24.pl/o-serwisie.htm [15.08.2014]. http://royal.pingdom.com/2013/01/16/internet-2012-in-numbers/ [28.08.2014].
http://interaktywnie.com/badania-i-megapanel/megapanel-maj-2014-kategorie-tematyczne-248 939?page=5 [28.08.2014].
http://mashable.com/2011/08/25/dell-brand-suggestion-box/ [1.09.2014]. Kaznowski D., Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008.
Kaznowski D., Social media - społeczny wymiar Internetu, w: E-marketing. Współczesne trendy, red. J. Królewski, PWN, Warszawa 2013.
Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
Kotler P., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
Raport Konsument w mediach społecznościowych, Euro RSCG Sensors, Warszawa 2010.
Roszkowski J., Monitoring mediów społecznościowych, w: E-marketing. Współczesne trendy, red. J. Królewski, PWN, Warszawa 2013.
Sadowski M., Rewolucja social media, Helion, Gliwice 2013.
Zarrella D., The Social Media Marketing Book, O'Reilly Media Inc., Canada 2010.
www.wirtualnemedia.pl/artykul/polacy-najaktywniejszymi-uzytkownikami-mediow-spolecznosciowych-w-europie [29.08.2014].
www.slideshare.net/wearesocialsg [29.08.2014].