Czarny E., Mikroekonomia, PWE, Warszawa 2006.
Mikroekonomia, red. P. Urbaniak, Wyd. Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź 2003.
P. Deszczyński, Kraje rozwijające się w koncepcjach ekonomicznych SPD. Doktryna i praktyka, Wyd. AE, Poznań 2001.
Raport BrandZ Top 100. Most valuable global brands 2011, www.millwardbrown.com [5.09.2011].
Rynek dóbr luksusowych w Polsce, sierpień 2011, raport KMPG.
Rynek dóbr luksusowych w Polsce, maj 2010, raport firmy doradczej KPMG.
The 15th annual World Wealth Report 2011. Regional Facts, www.capgemini.com/services-and-solutions/by-industry/financial-services/solutions/wealth/regional_facts [13.10.2011].
The 15th annual World Wealth Report. The State of the World's Wealth, www.capgemini.com/services-and-solutions/by-industry/financial-services/solutions/wealth/state_world_wealth/ [2.10.2011].
Wiedmann K., Henngis N., Siebels A., Measuring Consumers'Luxury Value Perception: A Cross-Cultural, www.amsreview.org/articles/wiedmann07-2007.pdf [13.10.2011].
www.biznes.newsweek.pl/polak w luksusie,70472,1,1.html [20.10.2011].
www.bloomberg.com [25.09.2011].
www.clsa.com/about-clsa/media-centre/2011-media-releases/china-to-become-the-worlds-largest-market-for-luxury-goods.php [15.10.2011].
www.egospodarka.pl/65660,Najcenniejsze-marki-swiata-2011-produkty-luksusowe,1,39,1.html [21.10.2011].
www.lvmh.com [12.10.2011].
www.millwardbrown.com/Libraries/Optimor_BrandZ_Files/2011_BrandZ_Top100_Report.sflb.ashx [25.09.2011].
www.naukowy.pl/encyklopedia/Dobra_Veblena [2.09.2011].
www.prweb.com/releases/luxury_goods_market/luxury_watches_market/prweb4123214.htm [15.10.2011].
www.strategyr.com/Luxury_Goods_Market_Report.asp [5.09.2011].
Zalega T., Mikroekonomia, WN Wydziału Zarządzania UW, Warszawa 2006.
Usuń Czarny E., Mikroekonomia, PWE, Warszawa 2006.
Mikroekonomia, red. P. Urbaniak, Wyd. Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź 2003.
P. Deszczyński, Kraje rozwijające się w koncepcjach ekonomicznych SPD. Doktryna i praktyka, Wyd. AE, Poznań 2001.
Raport BrandZ Top 100. Most valuable global brands 2011, www.millwardbrown.com [5.09.2011].
Rynek dóbr luksusowych w Polsce, sierpień 2011, raport KMPG.
Rynek dóbr luksusowych w Polsce, maj 2010, raport firmy doradczej KPMG.
The 15th annual World Wealth Report 2011. Regional Facts, www.capgemini.com/services-and-solutions/by-industry/financial-services/solutions/wealth/regional_facts [13.10.2011].
The 15th annual World Wealth Report. The State of the World's Wealth, www.capgemini.com/services-and-solutions/by-industry/financial-services/solutions/wealth/state_world_wealth/ [2.10.2011].
Wiedmann K., Henngis N., Siebels A., Measuring Consumers'Luxury Value Perception: A Cross-Cultural, www.amsreview.org/articles/wiedmann07-2007.pdf [13.10.2011].
www.biznes.newsweek.pl/polak w luksusie,70472,1,1.html [20.10.2011].
www.bloomberg.com [25.09.2011].
www.clsa.com/about-clsa/media-centre/2011-media-releases/china-to-become-the-worlds-largest-market-for-luxury-goods.php [15.10.2011].
www.egospodarka.pl/65660,Najcenniejsze-marki-swiata-2011-produkty-luksusowe,1,39,1.html [21.10.2011].
www.lvmh.com [12.10.2011].
www.millwardbrown.com/Libraries/Optimor_BrandZ_Files/2011_BrandZ_Top100_Report.sflb.ashx [25.09.2011].
www.naukowy.pl/encyklopedia/Dobra_Veblena [2.09.2011].
www.prweb.com/releases/luxury_goods_market/luxury_watches_market/prweb4123214.htm [15.10.2011].
www.strategyr.com/Luxury_Goods_Market_Report.asp [5.09.2011].
Zalega T., Mikroekonomia, WN Wydziału Zarządzania UW, Warszawa 2006.
/2 języków ukończono