Data publikacji : 2012-12-30

Pomiar kapitału intelektualnego - studium przypadku Agencji Reklamowej X

Katarzyna Werwińska



Abstrakt

W artykule opisano ideę pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw i krajów. Zdefiniowano, czym jest kapitał intelektualny oraz wskazano znaczenie procesu zarządzania aktywami niematerialnymi. Ponadto podkreślono wpływ światowego kryzysu finansowego na kapitał intelektualny. Autorka zaproponowała kryteria oceny w nawiązaniu do modelu A. Sopińskiej i P. Wachowiaka w celu monitorowania poziomu kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie. Zaprezentowano także rezultat zastosowania wskazanego narzędzia w wybranej agencji reklamowej w latach 2009-2011. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Kapitał intelektualny, Pomiary, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie kapitałem intelektualnym



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki


Zasady cytowania

Werwińska, K. (2012). Pomiar kapitału intelektualnego - studium przypadku Agencji Reklamowej X. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 12(12), 183–207. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/476

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP