Data publikacji : 2011-12-30

Budowa wizerunku organizacji z wykorzystaniem technik marketingu szeptanego

Dominik Majchrzak



Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest określenie roli i narzędzi public relations oraz marketingu szeptanego w tworzeniu wizerunku organizacji. Poprzez opis najważniejszych narzędzi, a następnie prezentację ich wykorzystania określono ich skuteczność, łatwość oraz mnogość zastosowań. Posłużono się przykładami takich firm, jak: DHL, McDonald's, GrowersCider czy witryna Half.com. (fragment tekstu)

Słowa kluczowe:

Marketing szeptany, Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations, Tożsamość przedsiębiorstwa, Komunikowanie przedsiębiorstwo-otoczenie



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki


Zasady cytowania

Majchrzak, D. (2011). Budowa wizerunku organizacji z wykorzystaniem technik marketingu szeptanego. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 11(11), 143–160. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/483

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP