Black S., Public relations, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005.
Blythe J., Komunikacja marketingowa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
Budzyński W., Public relations. Zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1992.
Cenker E., Public relations, wyd. 3, Wydawnictwo WSB, Poznań 2007.
Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Goban-Klas T., Public relations, Business Press, Warszawa 1997.
Hatalska-Woźniak N., Marketing szeptany czyli plotka na usługach firmy, "Harvard Business Review" styczeń 2005.
Hughes M., Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak zrobić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu, Wydawnictwo MTBiznes, Warszawa 2008.
Knecht Z., Zarządzanie public relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja", Wrocław 2002.
Kwarciak B., Kliknąć w samą markę, "Home&Market" styczeń 2009, nr 1.
Mruk H., Marketing uwarunkowania i instrumenty, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2007.
Popularna encyklopedia powszechna, red. M. Szulc, t. 15, Pinnex, Kraków 2005.
KotlerPh., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.
Pilarczyk B., Reklama jako narzędzie komunikacji masowej, [w:] Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, B. Pilarczyk, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
Rosen E., Fama. Anatomia marketingu szeptanego, Media Rodzina, Poznań 2003.
Sobek J., Komunikacja wymaglowana, "Marketing w Praktyce" kwiecień 2009, nr 4.
Szymańska A., Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2005.
Wojcik K., Public relations od A do Z, t. 1-2, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997.
www.biggestdrawingintheworld.com (23.09.2009).
www.dhl.pl.
www.growersaunaturale.com/nudify.php (27.09.2009).
www.muszkieterowie.pl/muszkieterowie/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=60 (1.10.2009).
www.posadzdrzewo.pl.
www.proto.pl/csr_1.
www.tetrapak.pl.
Usuń Black S., Public relations, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2005.
Blythe J., Komunikacja marketingowa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
Budzyński W., Public relations. Zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1992.
Cenker E., Public relations, wyd. 3, Wydawnictwo WSB, Poznań 2007.
Goban-Klas T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Goban-Klas T., Public relations, Business Press, Warszawa 1997.
Hatalska-Woźniak N., Marketing szeptany czyli plotka na usługach firmy, "Harvard Business Review" styczeń 2005.
Hughes M., Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak zrobić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu, Wydawnictwo MTBiznes, Warszawa 2008.
Knecht Z., Zarządzanie public relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja", Wrocław 2002.
Kwarciak B., Kliknąć w samą markę, "Home&Market" styczeń 2009, nr 1.
Mruk H., Marketing uwarunkowania i instrumenty, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2007.
Popularna encyklopedia powszechna, red. M. Szulc, t. 15, Pinnex, Kraków 2005.
KotlerPh., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie, kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.
Pilarczyk B., Reklama jako narzędzie komunikacji masowej, [w:] Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, B. Pilarczyk, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
Rosen E., Fama. Anatomia marketingu szeptanego, Media Rodzina, Poznań 2003.
Sobek J., Komunikacja wymaglowana, "Marketing w Praktyce" kwiecień 2009, nr 4.
Szymańska A., Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2005.
Wojcik K., Public relations od A do Z, t. 1-2, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997.
www.biggestdrawingintheworld.com (23.09.2009).
www.dhl.pl.
www.growersaunaturale.com/nudify.php (27.09.2009).
www.muszkieterowie.pl/muszkieterowie/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=60 (1.10.2009).
www.posadzdrzewo.pl.
www.proto.pl/csr_1.
www.tetrapak.pl.
/2 języków ukończono