Data publikacji : 2018-12-30

Trendy konsumenckie i ich implikacje marketingowe w branży modowej

Katarzyna Alagierska



Abstrakt

W artykule przedstawiono istotę trendu konsumenckiego w kontekście modeli zachowań nabywców. Została też podjęta próba opisu najważniejszych trendów konsumenckich oraz ich wpływu na zmianę polityki marketingowej marki. Opierając się na najlepszych zdaniem autorki studiach przypadku, przedstawiono znaczenie tych trendów w branży modowej oraz kierunki zmian w komunikacji marketingowej. Celem publikacji jest przedstawienie tych zmian i próba odpowiedzi na postawioną w artykule hipotezę. Metody badawcze opierają się na studiach literaturowych oraz analizie raportów branżowych. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Trendy konsumenckie, Polityka marketingowa, Komunikowanie marketingowe, Modele biznesowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki


Zasady cytowania

Alagierska, K. (2018). Trendy konsumenckie i ich implikacje marketingowe w branży modowej. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 18(18), 31–50. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/487

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP