Euromonitor 2018, Top global consument trend, London.
Fashion Revolution, 2018, Fashion Transparency Index, Ashbourne.
Instagram, www.instagram.com/explore/tags [dostęp: 20.01.2019].
Kall J., Perchla-Włosik A., Raciniewska A., Sempruch-Krzemińska K., 2018, Marka modowa, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Kotler P., 2005, Marketing, Poznań: Dom Wydawniczy Rebis.
Kotler P., 2017, Marketing 4.0, Warszawa: MT Biznes.
Manson H., 2017, Trend-Driven Innovation, New Jersey: Wiley.
Mróz B., 2010, Nowe trendy konsumenckie - szansa czy wyzwanie dla marketingu, w: S. Figiel (red.), Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego, Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne: 64-70.
Mróz B., 2013, Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy, Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH.
Pauli G., 1999, Upcycling, Munich: Riemann Verlag.
Penn M.J., 2011, Mikrotrendy: małe siły, które niosą wielkie zmiany, Warszawa: MT Biznes.
Stasiuk K., Maison D., 2014, Psychologia konsumenta, Warszawa: PWN.
Sztucki T., 1998, Encyklopedia marketingu, Warszawa: Placet.
The Business of Fashion and McKinsey&Company 2019, The State of Fashion, London-New York-Shanghai, https://cdn.businessoffashion.com/reports/The_State_of_Fashion_2019.pdf [dostęp: 28.12.2018].
Vejlgaard H., 2012, Anatomia trendu, Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Wintour A., 2018, Letter from the editor, Vogue, March: 164.
www.asos.com/help-refugees/help-refugees-choose-love-t-shirt-in-white/prd/8460392 [dostęp: 14.12.2018].
www.barnardos.org.uk/news/press_releases.htm?ref=105244 [dostęp: 28.12.2018].
www.campaignlive.co.uk/article/river-island-dials-diversity-fresh-labels-clothes-push/1493048 [dostęp: 22.12.2018].
www.conecomm.com/2017-cone-gen-z-csr-study-pdf [dostęp: 12.12.2018].
www.independent.co.uk/life-style/fashion/moschino-gigi-hadid-alien-nation-collection-jeremy-scott- -trump-immigration-us-a8419101.html [dostęp: 14.12.2018].
www.instagram.com/explore/tags [dostęp: 15.12.2018].
www.issuu.com/fashionrevolution/docs/fr_fashiontransparencyindex2018/67 [dostęp: 2.12.2018].
www.julienisaacs.com/index.php/2018/06/24/new-retail-models-ycloset-clothes-sharing/ [dostęp: 28.12.2018].
www.localheroesstore.com/campaigns [dostęp: 14.12.2018].
www.mckinsey.com/business-functions/sustainability-and-resource-productivity/our-insights/style- -thats-sustainable-a-new-fast-fashion-formula [dostęp: 28.12.2018].
www.nowymarketing.pl/a/19547,aeriereal-57-nieidealnych-modelek-bez-retuszu-promuje-bielizne [dostęp: 2.12.2018].
www.riverisland.com/inspiration/blog/this-is-family [dostęp: 22.12.2018].
www.sjp.pwn.pl/sjp/trend;2578635.html [dostęp: 18.12.2018].
www.thefashionlaw.com/home/with-9-million-users-and-an-online-advantage-the-realreal-is [dostęp: 14.12.2018].
www.trendwatching.com [dostęp: 28.12.2018].
www.vogue.co.uk/article/balenciaga-world-food-programme-2018 [dostęp: 13.12.2018].
www.wornwear.patagonia.com [dostęp: 28.12.2018].