Binsztok, A. (2009). Wykorzystywanie wybranych reguł wpływu społecznego w procesie kształtowania postaw i zachowań pracowników. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 43, 125–134. 
															Casey, B., Metcalf, H., & Lakey, J. (1993). Human resource strategies and the third age. W: P. Taylor (red.), Age and employment (s. 17). Routledge. 
															Chip, E. (2016). Milenialsi w pracy. Znak. 
															Cialdini, R.B. (2020). Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. 
															Czyczerska, K.M., Ławnik, A.J., & Szlenk-Czyczerska, E. (2020). Współczesny rynek pracy w Polsce a generacja. Różnice między pokoleniami X, Y oraz Z. Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego. 
															Gadomska-Lila, K. (2015). Pokolenie Y wyzwaniem dla zarządzania zasobami ludzkimi. Wydawnictwo Naukowe PWN. 
															Gajda, J. (2017). Oczekiwania przedstawicieli pokolenia Z wobec pracy zawodowej i pracodawcy. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 
															Giddens, A. (2012). Socjologia. Wydawnictwo PWN. 
															Hardey, M. (2011). Generation C: Content, creation, connections, and choice. Wiley-Blackwell. 
															Jankowiak, N., & Czerwińska-Lubszczyk, A. (2024). Pokolenia na rynku pracy — podejście teoretyczne. Systemy Wspomagania w Inżynierii Produkcji, 13(2), 123–134. 
															Juchnowicz, M. (2009). Kulturowe uwarunkowania zarządzania kapitałem ludzkim. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. 
															Kaliński, J. (2021). Kryzys gospodarczy w latach 1979–1982 zwiastunem upadku PRL. Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku. 
															Karasek, A., & Hysa, B. (2020). Social media and Generation Y, Z — a challenge for employers. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 
															Lee, C.C., Lim, H.S., Seo, D., & Kwak, D.-H. (2022). Examining employee retention and motivation: The moderating effect of employee generation. Evidence‑based HRM: 
															A Global Forum for Empirical Scholarship, 10(4), 385–402. https://doi.org/10.1108/EBHRM-05-2021-0101 
															Leśniewska, A., & Stosik, A. (2015). Innowacyjne rozwiązania w zarządzaniu zasobami ludzkimi — perspektywa adaptacji i różnic pokoleniowych. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. 
															Makimoto, T. (1997). Digital nomad. Wiley. 
															Mierzejewska, K. (2018). Różnorodność pokoleniowa w organizacji — wyzwania dla współczesnego menadżera. W: T. Listwan, & M. Stor (red.), Współczesne zarządzanie. Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych (t. 1, s. 105–116). Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa „Dom Organizatora”. 
															Nagody-Mrozowicz, K., Halemba, P., & Grala, K. (2017). Wywieranie wpływu społecznego na przykładzie reklamy w świetle badań. Modern Management Review, 22, 81–89. 
															Pulit, M., & Zacłona, T. (2009). Reguła wzajemności najpowszechniejszą techniką perswazji w erze informacji. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. 
															Puppel, S. (2017). Strawberry fields forever. Krótki szkic do obrazu pokolenia Baby Boomers (urodzonych w latach 1946–1956) uprawiających dziedzinę językoznawstwa. Wydawnictwo Naukowe UAM. 
															Ratajczak, J. (2018). Zarządzanie międzypokoleniowe w wielkopolskich organizacjach. Wydawnictwo Naukowe UAM. 
															Sidor-Rządkowska, M. (2018). Zarządzanie różnorodnością pokoleniową we współczesnych organizacjach. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. 
															Smolbik-Jęczmień, A. (2013). Rozwój kariery zawodowej przedstawicieli pokolenia X i Y w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. 
															Stachowska, S. (2012). Zarządzanie wiekiem w organizacji. Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 
															Szukalski, P. (2012). Solidarność pokoleń. Dylematy relacji międzypokoleniowych. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. 
															Tokar, J. (2017). Pokolenie Y wyzwaniem dla pracodawców i szkolnictwa wyższego. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej w Gliwicach, 112, 380–389. 
															Turner, J.H. (2006). Struktura teorii socjologicznej. Wydawnictwo Naukowe PWN. 
															Twenge, J.M. (2017). iGen: Why today’s super‑connected kids are growing up less rebellious, more tolerant, less happy—and completely unprepared for adulthood—and what that means for the rest of us. Atria Books. 
															Urbaniak, B., & Wieczorek, I. (2007). Zarządzanie wiekiem pracowników. W: B. Urbaniak (red.), Pracownicy 45+ w naszej firmie. Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju. 
															Weroniczak, L. (2010). Człowiek w obliczu szybko dokonujących się zmian. W: J. Majerska (red.), Bo życie to nieustanny rozwój (s. 40–42). Wydawnictwo Naukowe UAM. 
															Woszczyk, P. (2013). Zarządzanie wiekiem — ku wzrostowi efektywności organizacji. W: P. Woszczyk, & M. Czarnecka (red.), Człowiek to inwestycja. Podręcznik do zarządzania wiekiem w organizacjach (s. 45–48). Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.