Dying for biscuit, BBC, wywiad z przedstawicielami Nestle, 22.02.2010, http://news.bbc.co.uk/nol/shared/bsp/hi/pdfs/panorama_nestle.pdf [3.03.2014].
Benedikt A., Reklama jako proces komunikacji, Astrum, Wrocław 2004.
Budzyński W., Reklama. Techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa 2000.
Bullock A., Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy, Helion, Gliwice 2008.
Eowyn A., Aborted human fetal cells in your food, vaccines and cosmetics, www.fellowshipoftheminds.com/2011/12/22/aborted-human-fetal-cells-in-your-food-vaccines-cosmetics [3.12.2011].
Falkowski A., Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama, GWP, Gdańsk 2003.
Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, GWP, Gdańsk 2003.
Jachnis A., Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 2007.
Greenpeace, Sweet success for kit-kat campaign: you asked, Nestle has answered, www.greenpeace.org/international/en/news/features/Sweet-success-for-Kit-Kat-campaign/ [17.05.2010].
Kaczmarek Z., Porównanie produktów "light" i w wersjach normalnych, www.vitalia.pl [12.09. 2013].
Łoś I., Greenpeace w obronie lasów deszczowych i orangutanów, "Dzikie Życie" 2010, nr 6/192, http://pracownia.org.pl/dzikie-zycie-numery-archiwalne,2253,article,5037 [3.03.2014].
Propaganda Dobrych Serca czyli Rzecz o Reklamie Społecznej, red. D. Maison, P. Wasilewski, Agencja Wasilewski, Kraków 2002.
Oleksa K., Pawlik P., Nieetyczne działania firm a rola emocji, budowy językowej oraz świadomości w przekazie reklamowym, projekt licencjacki, WSB w Poznaniu, Poznań 2014.
Oświadczenie Jose Lopeza z 17.05.2010, wiceprzewodniczącego koncernu Nestle, www.nestle.com/media/mediaeventscalendar/allevents/2010-nestle-open-forum-on-deforestation-malaysia [3.03.2014].
Sutherland M., Sylvester A., Reklama a umysł konsumenta. Co działa, co nie działa i dlaczego, WN PWN, Warszawa 2003.
Šmid W., Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej, CeDeWu, Warszawa 2008.
www.cogforlife.org/vaxPolish.pdf [14.09.2005].
www.dziecko.nestle.pl [25.03.2014].
www.ecowalkthetalk.com/blog/2011/02/10/shailendra-yashwant-greenpeace-in-southeast-asia/green peace-kitkat/ [5.03.2014].
www.historyofvaccines.org/content/articles/human-cell-strains-vaccine-development [15.01.2014].
www.greenpeace.org/poland/pl/wydarzenia/swiat/nestle/ [25.03.2014].
www.nestle.pl [25.03.2014].
Zachowania konsumenta, koncepcje badania europejskie, red. M. Lambkin, G. Foxall, R. van Raaij, B. Heilbrunn, WN PWN, Warszawa 2001.