Data publikacji : 2014-12-30

Blogvertising jako narzędzie promocji

Anna Czereśniowska



Abstrakt

Blogi uważane są za jedno z najbardziej rozwiniętych narzędzi dostępnych w Internecie służących komunikacji. Cechuje je niepowtarzalna struktura oraz właściwości, które sprawiają, że blogerzy stali się grupą mającą silny wpływ na swoich czytelników. Oddziaływanie to zauważyli marketingowcy, którzy zaczęli wykorzystywać blogi w celach promocji produktów i usług oraz kreowania wizerunku firmy. Celem opracowania jest określenie roli blogów jako nowego narzędzia marketingowego oraz ich wpływu na zachowania zakupowe. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Blogi, Marketing internetowy, Media komunikowania, Promocja



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki


Zasady cytowania

Czereśniowska, A. (2014). Blogvertising jako narzędzie promocji. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 14(14), 29–46. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/455

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP