Baran T., Miotk A., Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość - wizerunek - znaczenie, Ogólnopolski Panel Badawczy ARIADNA, luty 2013, http://pbi.org.pl/aktualnosci/Blogerzy w Polsce 2013 (18kwi13).pdf [20.07.2014].
Briggs M., Meyer Ph., Journalism 2.0. How to Survive and Thrive. A digital literacy guide for the information age, CQ Press, Washington 2007.
Dębski Ł., Jak przeprowadzić skuteczny konkurs na blogu?, www.infosocialmedia.pl/jak-przeprowadzic-skuteczny-konkurs-na-blogu/ [28.07.2014].
Fiut I.S., Matuzik M., Blogi-literatura interaktywna w sieci, "Estetyka i Krytyka" 2002, nr. 2.
Gumkowska A., Blogi wobec tradycji diarystycznej. Nowe gatunki w nowych mediach, w: Tekst, język, gatunki, t. 1, red. D. Ulicka, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2009.
Hatalska N., Reklamodawca i bloger: przelotny romans czy poważny związek? Casebook: działania reklamowe w blogosferze, lipiec 2012, http://hatalska.com/casebook-dzialania-reklamowe-w-blogosferze/ [21.07.2014].
Kajtoch W., Blog, w: Słownik terminologii medialnej, red. W. Pisarek, Universitas, Kraków 2006.
Kaznowski D., Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008.
Leśniewska A., Reklama internetowa, Helion, Gliwice 2006.
Lis K., Jak postępować z wpisami sponsorowanymi - kompendium, http://zarabianie-na-blogu.pl/ jak-postepowac-z-wpisami-sponsorowanymi-kompendium/ [27.07.2014].
Łęski Z., Wieczorek Z., Blogosfera czy "blogosfera" - słów kilka o naturalnej sztuczności blogów w: Oblicza Internetu. Architektura komunikacyjna Sieci, red. M. Sokołowska, Wyd. PWSZ w Elblągu, Elbląg 2007.
Marczak G., Reklamy w RSS - Zło konieczne? (ankieta), http://antyweb.pl/reklamy-w-rss-–-zlo-konieczne-ankieta/ [27.07.2014].
Mazurek G., Blogi i wirtualne społeczności wykorzystywane w marketingu, Wolters Kluwer, Kraków 2008.
Olcoń-Kubicka M., Blog jako dokument osobisty - specyfika dziennika prowadzonego w Internecie, "Kultura i Społeczeństwo" 2003, nr 2.
Olszański L., Dziennikarstwo internetowe, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2006.
Pindel D., Rodzaje reklam na blogach - możliwości dla marek, http://smls.pl/blog/rodzaje-reklam-na-blogach-–-mozliwosci-dla-marek/ [28.07.2014].
Rowse D., Garett C., Problogger: Secrets for Blogging Your Way to a Six-Figure Income, Wiley Publishing Inc., Indianapolis-Indiana 2010.
Szczepan-Wojnarska A.M., Blogi jako forma literacka, "Pamiętnik Literacki" 2006, nr 4.
Wątroba W., Społeczeństwo konsumpcyjne, Wyd. UE we Wrocławiu, Wrocław 2009.
Więckiewicz M., Blog w perspektywie genologii multimedialnej, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012.
Zając J., Blogowanie a relacje społeczne, w: Motywacje, zachowania i poglądy autorów i czytelników blogów, Raport Blox i Gemius, red. J. Zając, A. Kustra, P. Janczewski, T. Wierzbowska, https://www.gemius.pl/pl/raporty/2008-02/02 [20.07.2014].
Usuń Baran T., Miotk A., Blogerzy w Polsce 2013. Znajomość - wizerunek - znaczenie, Ogólnopolski Panel Badawczy ARIADNA, luty 2013, http://pbi.org.pl/aktualnosci/Blogerzy w Polsce 2013 (18kwi13).pdf [20.07.2014].
Briggs M., Meyer Ph., Journalism 2.0. How to Survive and Thrive. A digital literacy guide for the information age, CQ Press, Washington 2007.
Dębski Ł., Jak przeprowadzić skuteczny konkurs na blogu?, www.infosocialmedia.pl/jak-przeprowadzic-skuteczny-konkurs-na-blogu/ [28.07.2014].
Fiut I.S., Matuzik M., Blogi-literatura interaktywna w sieci, "Estetyka i Krytyka" 2002, nr. 2.
Gumkowska A., Blogi wobec tradycji diarystycznej. Nowe gatunki w nowych mediach, w: Tekst, język, gatunki, t. 1, red. D. Ulicka, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2009.
Hatalska N., Reklamodawca i bloger: przelotny romans czy poważny związek? Casebook: działania reklamowe w blogosferze, lipiec 2012, http://hatalska.com/casebook-dzialania-reklamowe-w-blogosferze/ [21.07.2014].
Kajtoch W., Blog, w: Słownik terminologii medialnej, red. W. Pisarek, Universitas, Kraków 2006.
Kaznowski D., Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008.
Leśniewska A., Reklama internetowa, Helion, Gliwice 2006.
Lis K., Jak postępować z wpisami sponsorowanymi - kompendium, http://zarabianie-na-blogu.pl/ jak-postepowac-z-wpisami-sponsorowanymi-kompendium/ [27.07.2014].
Łęski Z., Wieczorek Z., Blogosfera czy "blogosfera" - słów kilka o naturalnej sztuczności blogów w: Oblicza Internetu. Architektura komunikacyjna Sieci, red. M. Sokołowska, Wyd. PWSZ w Elblągu, Elbląg 2007.
Marczak G., Reklamy w RSS - Zło konieczne? (ankieta), http://antyweb.pl/reklamy-w-rss-–-zlo-konieczne-ankieta/ [27.07.2014].
Mazurek G., Blogi i wirtualne społeczności wykorzystywane w marketingu, Wolters Kluwer, Kraków 2008.
Olcoń-Kubicka M., Blog jako dokument osobisty - specyfika dziennika prowadzonego w Internecie, "Kultura i Społeczeństwo" 2003, nr 2.
Olszański L., Dziennikarstwo internetowe, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2006.
Pindel D., Rodzaje reklam na blogach - możliwości dla marek, http://smls.pl/blog/rodzaje-reklam-na-blogach-–-mozliwosci-dla-marek/ [28.07.2014].
Rowse D., Garett C., Problogger: Secrets for Blogging Your Way to a Six-Figure Income, Wiley Publishing Inc., Indianapolis-Indiana 2010.
Szczepan-Wojnarska A.M., Blogi jako forma literacka, "Pamiętnik Literacki" 2006, nr 4.
Wątroba W., Społeczeństwo konsumpcyjne, Wyd. UE we Wrocławiu, Wrocław 2009.
Więckiewicz M., Blog w perspektywie genologii multimedialnej, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2012.
Zając J., Blogowanie a relacje społeczne, w: Motywacje, zachowania i poglądy autorów i czytelników blogów, Raport Blox i Gemius, red. J. Zając, A. Kustra, P. Janczewski, T. Wierzbowska, https://www.gemius.pl/pl/raporty/2008-02/02 [20.07.2014].
/2 języków ukończono