Andruszkiewicz A., 2011, Aromamarketing w budowaniu wartości dla klienta, Finanse, Rynki Finansowe i Ubezpieczenia, nr 47, seria: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.
Gębarowski M., 2007, Nowoczesne formy promocji, Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej.
Hultén B., Broweus N., van Dijk M., 2011, Marketing sensoryczny, Warszawa: PWE.
Kahl M., 2016, Marketing sensoryczny. Encyklopedia marketingu, https://nowymarketing.pl/a/8075,s-marketing-sensoryczny-encyklopedia-marketingu [dostęp: 29.11.2018].
Krishna A. (red.), 2010, Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products, New York: Routledge.
Lindstrom M., 2009, Brand sense - marka pięciu zmysłów, Gliwice: Helion.
Marketing sensoryczny 2018, Marketing sensoryczny - wpływ zmysłów na decyzję o zakupie, https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-marketing-sensoryczny-definicja-i-przyklady [dostęp: 12.01.2019].
Przybylska A., 2014, Poradnik: Aranżacja sklepu decyduje o efektywności sprzedaży, http://www.dlahandlu.pl/hurt-i-franczyza/wiadomosci/poradnik-aranzacja-sklepu-decyduje-o-efektywnosci-sprzedazy,38812.html [dostęp: 12.05.2019].
Schmidt B.H., Rogers D.L. (red.), 2008, Handbook on Brand and Experience Management, Massachusetts: Edward Elgar Publishing.
Skowronek I., 2014, Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce, Warszawa: Poltext.
Usuń Andruszkiewicz A., 2011, Aromamarketing w budowaniu wartości dla klienta, Finanse, Rynki Finansowe i Ubezpieczenia, nr 47, seria: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.
Gębarowski M., 2007, Nowoczesne formy promocji, Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej.
Hultén B., Broweus N., van Dijk M., 2011, Marketing sensoryczny, Warszawa: PWE.
Kahl M., 2016, Marketing sensoryczny. Encyklopedia marketingu, https://nowymarketing.pl/a/8075,s-marketing-sensoryczny-encyklopedia-marketingu [dostęp: 29.11.2018].
Krishna A. (red.), 2010, Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products, New York: Routledge.
Lindstrom M., 2009, Brand sense - marka pięciu zmysłów, Gliwice: Helion.
Marketing sensoryczny 2018, Marketing sensoryczny - wpływ zmysłów na decyzję o zakupie, https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-marketing-sensoryczny-definicja-i-przyklady [dostęp: 12.01.2019].
Przybylska A., 2014, Poradnik: Aranżacja sklepu decyduje o efektywności sprzedaży, http://www.dlahandlu.pl/hurt-i-franczyza/wiadomosci/poradnik-aranzacja-sklepu-decyduje-o-efektywnosci-sprzedazy,38812.html [dostęp: 12.05.2019].
Schmidt B.H., Rogers D.L. (red.), 2008, Handbook on Brand and Experience Management, Massachusetts: Edward Elgar Publishing.
Skowronek I., 2014, Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce, Warszawa: Poltext.