Ahmed N., Cross-cultural content analysis of advertising from United Stated and India, Dissertation, University of Sothern Mississippi, USA 2000.
Bartosik-Purgat M., Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowy, PWE, Warszawa 2010.
Bartosik-Purgat M., Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2004.
Bolten J., Interkulturowa kompetencja, WN UAM, Poznań 2006.
Cenker E., Public relations, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2007.
De Mooij M., Convergence and divergence In consumer behavior: implications for global advertising, "International Journal of Advertising" 2003, Vol. 22(2), http://scholar.google.pl/scholar?q=convergence and divergence in consumer behaviour marieke de mooij&hl=pl&as_sdt=0& as_vis=1&oi=scholart [4.05.2011].
Doliński D., Psychologia reklamy, Agencja Reklamowa Aida, Wrocław 1999.
Düssel M., Marketing w praktyce, Wyd. ABC, Warszawa 2009.
Duliniec E., Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2009.
Grzybczyk K., Prawo reklamy, Kantor Wydawniczy Zakamycze, Kraków 2004.
http://eu-alfa.fh-joanneum.at/cms/1/7468/ [4.05.2011].
http://laofutze.wordpress.com/category/uncertainty-avoidance/ [6.05.2011].
http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=2/aid=m45b76aec85b5d [4.05.2011].
http://tomaszpohl.pl/pliki/motywy-kulturowe-i-historyczne-w-przekazach-reklamowych.pdf [4.05.2011].
https://commons.georgetown.edu/blogs/isdyahoofellow/using-geert-hofstede-cultural-dimensions-to-study-social-media-usage-in-bric-countries/ [4.05.2011].
Ignatowicz Z., Mały poradnik farmaceutycznej reklamy, "Brief" 2011, nr 2.
Jabłoński M., Reklama przyszłości będzie jak seks?, "Brief" 2011, nr 2.
Jabłoński W., Kreowanie informacji, WN PWN, Warszawa 2007.
Jędrzejewska K., Podział mediów POE, "Brief", 2011, nr 1.
Jędrzejewska K., Własne możliwości i wyzwania, "Brief" 2011, nr 2.
Jerlicz E., Wyjdź poza plakat, "Brief" 2011, nr 2.
Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 1998.
Kisielewski A., Sztuka i reklama. Relacje między sztuką i kulturą, Wyd. Trans Humana, Białystok 1999.
Kiszluk G., Seks nigdy się nie skończy, "Brief" 2011, nr 3.
Klimkowska R., Kulturowe uwarunkowania reklamy (na przykładzie reklamy samochodów), "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie" 2004, nr 664.
Kotabe M., Helsen K., Global Marketing Management, Wiley, Phoenix 2004.
Laszczak M., Psychologia przekazu reklamowego, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2000.
Lewiński P.H., Retoryka reklamy, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2008.
Lewis R.D., When cultures collide: Leading across cultures, Nicholas Brealey International, London 2006.
Limański A., Drabik I., Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010.
Mikułowski-Pomorski J., Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym, Wyd. TAiWP, Kraków 2006.
Nowacka A., Nowacki R., Podstawy marketingu, Difin, Warszawa 2009.
Pincas S., Loiseau M., Historia reklamy, Taschen, Warszawa 2009.
Prawo reklamy, red. A.T. Filipek, Lubelskie Wydawnictwo Naukowe, Lublin 1998.
Razmus W., Irracjonalność w konsumpcji - dobro czy zło konieczne?, "Brief" 2011, nr 2.
Reynolds S., Valentine D., Komunikacja międzykulturowa, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009.
Romanowska K., W co grają ludzie?, "Coaching" 2010, nr 3.
Sagan A., Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej, Wyd. AE w Krakowie, Kraków 2003.
Schmitt B., Simonson A., Estetyka w marketingu, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Słownik terminów literackich, red. J. Sławiński, wyd. 2 poszerz. i popr., Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1988.
Šmid W., Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej, CeDeWu, Warszawa 2008.
Środki i formy marketingowego oddziaływania na konsumentów, red. A. Pabian, Wyd. Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2008.
Sutherland M., Sylvester A.K., Reklama a umysł konsumenta, WN PWN, Warszawa 2003.
Szczepanik R., Nietypowe przypadki public relations, Helion, Gliwice 2009.
Wiedza o reklamie, red. M. Siwiec, Wyd. Szkolne PWN, Warszawa - Bielsko-Biała 2010.
Woźniczka J., Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej, Wyd. UE we Wrocławiu, Wrocław 2009.
www.epr.pl/reklama-na-cenzurowanym,pr-i-prawo,1219,1.html [6.05.2011].
www.euroguidance.pl/publikacje/Doradztwo_zawodowe.pdf [6.05.2011].
www.idmnet.pl/download/prace_magisterskie/arkadiusz_gawryluk.pdf [6.05.2011].
Zawiśliński M., Co z tym seksem?, "Brief" 2011, nr 3.
Zawiśliński M., Hazard zszedł do "podziemia", "Brief" 2011, nr 2.
Zawiśliński M., Reklamowa prohibicja czy finansowe eldorado, "Brief" 2011, nr 2.
Zawiślański M., Z Szycem "na dziewczyny", "Brief" 2011, nr 3.
Usuń Ahmed N., Cross-cultural content analysis of advertising from United Stated and India, Dissertation, University of Sothern Mississippi, USA 2000.
Bartosik-Purgat M., Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowy, PWE, Warszawa 2010.
Bartosik-Purgat M., Uwarunkowania kulturowe w marketingu międzynarodowym, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2004.
Bolten J., Interkulturowa kompetencja, WN UAM, Poznań 2006.
Cenker E., Public relations, Wyd. WSB w Poznaniu, Poznań 2007.
De Mooij M., Convergence and divergence In consumer behavior: implications for global advertising, "International Journal of Advertising" 2003, Vol. 22(2), http://scholar.google.pl/scholar?q=convergence and divergence in consumer behaviour marieke de mooij&hl=pl&as_sdt=0& as_vis=1&oi=scholart [4.05.2011].
Doliński D., Psychologia reklamy, Agencja Reklamowa Aida, Wrocław 1999.
Düssel M., Marketing w praktyce, Wyd. ABC, Warszawa 2009.
Duliniec E., Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa 2009.
Grzybczyk K., Prawo reklamy, Kantor Wydawniczy Zakamycze, Kraków 2004.
http://eu-alfa.fh-joanneum.at/cms/1/7468/ [4.05.2011].
http://laofutze.wordpress.com/category/uncertainty-avoidance/ [6.05.2011].
http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=2/aid=m45b76aec85b5d [4.05.2011].
http://tomaszpohl.pl/pliki/motywy-kulturowe-i-historyczne-w-przekazach-reklamowych.pdf [4.05.2011].
https://commons.georgetown.edu/blogs/isdyahoofellow/using-geert-hofstede-cultural-dimensions-to-study-social-media-usage-in-bric-countries/ [4.05.2011].
Ignatowicz Z., Mały poradnik farmaceutycznej reklamy, "Brief" 2011, nr 2.
Jabłoński M., Reklama przyszłości będzie jak seks?, "Brief" 2011, nr 2.
Jabłoński W., Kreowanie informacji, WN PWN, Warszawa 2007.
Jędrzejewska K., Podział mediów POE, "Brief", 2011, nr 1.
Jędrzejewska K., Własne możliwości i wyzwania, "Brief" 2011, nr 2.
Jerlicz E., Wyjdź poza plakat, "Brief" 2011, nr 2.
Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 1998.
Kisielewski A., Sztuka i reklama. Relacje między sztuką i kulturą, Wyd. Trans Humana, Białystok 1999.
Kiszluk G., Seks nigdy się nie skończy, "Brief" 2011, nr 3.
Klimkowska R., Kulturowe uwarunkowania reklamy (na przykładzie reklamy samochodów), "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie" 2004, nr 664.
Kotabe M., Helsen K., Global Marketing Management, Wiley, Phoenix 2004.
Laszczak M., Psychologia przekazu reklamowego, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2000.
Lewiński P.H., Retoryka reklamy, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2008.
Lewis R.D., When cultures collide: Leading across cultures, Nicholas Brealey International, London 2006.
Limański A., Drabik I., Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010.
Mikułowski-Pomorski J., Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym, Wyd. TAiWP, Kraków 2006.
Nowacka A., Nowacki R., Podstawy marketingu, Difin, Warszawa 2009.
Pincas S., Loiseau M., Historia reklamy, Taschen, Warszawa 2009.
Prawo reklamy, red. A.T. Filipek, Lubelskie Wydawnictwo Naukowe, Lublin 1998.
Razmus W., Irracjonalność w konsumpcji - dobro czy zło konieczne?, "Brief" 2011, nr 2.
Reynolds S., Valentine D., Komunikacja międzykulturowa, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009.
Romanowska K., W co grają ludzie?, "Coaching" 2010, nr 3.
Sagan A., Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej, Wyd. AE w Krakowie, Kraków 2003.
Schmitt B., Simonson A., Estetyka w marketingu, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Słownik terminów literackich, red. J. Sławiński, wyd. 2 poszerz. i popr., Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1988.
Šmid W., Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej, CeDeWu, Warszawa 2008.
Środki i formy marketingowego oddziaływania na konsumentów, red. A. Pabian, Wyd. Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2008.
Sutherland M., Sylvester A.K., Reklama a umysł konsumenta, WN PWN, Warszawa 2003.
Szczepanik R., Nietypowe przypadki public relations, Helion, Gliwice 2009.
Wiedza o reklamie, red. M. Siwiec, Wyd. Szkolne PWN, Warszawa - Bielsko-Biała 2010.
Woźniczka J., Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej, Wyd. UE we Wrocławiu, Wrocław 2009.
www.epr.pl/reklama-na-cenzurowanym,pr-i-prawo,1219,1.html [6.05.2011].
www.euroguidance.pl/publikacje/Doradztwo_zawodowe.pdf [6.05.2011].
www.idmnet.pl/download/prace_magisterskie/arkadiusz_gawryluk.pdf [6.05.2011].
Zawiśliński M., Co z tym seksem?, "Brief" 2011, nr 3.
Zawiśliński M., Hazard zszedł do "podziemia", "Brief" 2011, nr 2.
Zawiśliński M., Reklamowa prohibicja czy finansowe eldorado, "Brief" 2011, nr 2.
Zawiślański M., Z Szycem "na dziewczyny", "Brief" 2011, nr 3.
/2 języków ukończono