Published : 2011-12-30

Postrzeganie reklam usług bankowych przez studentów

Anna Stępczak



Abstract

Artykuł prezentuje wyniki badania ankietowego, przeprowadzonego na przypadkowej grupie studentów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, w celu określenia postrzegania reklamy usług bankowych. Pytania dotyczyły zauważalności reklam usług bankowych, oceny reklam zauważonych przez respondentów oraz opinii respondentów na temat przekazu reklamowego.

Keywords:

Advertising, Banking services, Advertising efficiency, Students, Bank marketing, Perception



Details

References

Statistics

Authors

Download files


Citation rules

Stępczak, A. (2011). Postrzeganie reklam usług bankowych przez studentów. The WSB University in Poznan Graduate Research Journal, 11(11), 181–205. Retrieved from https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/485

Altmetric indicators


Cited by / Share



Publisher
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
University
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

About:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP