Data publikacji : 2011-12-30

Postrzeganie reklam usług bankowych przez studentów

Anna Stępczak



Abstrakt

Artykuł prezentuje wyniki badania ankietowego, przeprowadzonego na przypadkowej grupie studentów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, w celu określenia postrzegania reklamy usług bankowych. Pytania dotyczyły zauważalności reklam usług bankowych, oceny reklam zauważonych przez respondentów oraz opinii respondentów na temat przekazu reklamowego.

Słowa kluczowe:

Reklama, Usługi bankowe, Efektywność reklamy, Studenci, Marketing bankowy, Percepcja



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki


Zasady cytowania

Stępczak, A. (2011). Postrzeganie reklam usług bankowych przez studentów. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 11(11), 181–205. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/485

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP