Data publikacji : 2015-12-30

Analiza instrumentów promocji marek luksusowych na przykładzie rynku samochodowego

Arkadiusz Like



Abstrakt

W niniejszym artykule scharakteryzowane zostały instrumenty promocji wykorzystywane przez marki luksusowe, na przykładzie rynku samochodowego. Do jego napisania wykorzystane zostały takie metody badawcze jak metoda indywidualnych przypadków, dzięki której możliwe było poparcie scharakteryzowanych w pracy zagadnień praktycznymi przykładami oraz analiza dokumentów zastanych, która umożliwiła wyjaśnienie definicji związanych z przedmiotem badań. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Promocja, Dobra luksusowe, Rynek samochodowy, Instrumenty marketingowe, Marketing



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki


Zasady cytowania

Like, A. (2015). Analiza instrumentów promocji marek luksusowych na przykładzie rynku samochodowego. Debiuty Naukowe Studentów Wyższej Szkoły Bankowej, 15(15), 199–216. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/dnswsb/article/view/452

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP