Ferrari Sergio, http://www.topspeed.com/cars/ferrari/2015-ferrari-sergio-ar166019.html [15.10.2015].
Babiasz J., 1946 Ford Super Deluxe Sedan, http://www.autotraderclassics.com/car- article/1946 Ford Super Deluxe Sedan-72759.xhtml [29.10.2015].
Beissmann T., Porsche signs tennis ace Maria Sharapova as brand ambassador, http://www.caradvice.com.au/228192/porsche-signs-tennis-ace-maria-sharapova-as-brand-ambassador/ [12.10.2015].
Bochańczyk-Kupka D., Luksus i dobra luksusowe, "Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Studia Ekonomiczne" 2014, nr 176/16.
Bruckner A., Słownik etymologiczny języka polskiego, Wiedza Powszechna, Warszawa 1958.
Budzyński W., Public relations - zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1998.
Calhoun D., Daniel Craig interview: 'My advice to the next James Bond? Don't be shit!', http://www.timeout.com/london/film/daniel-craig-interview-my-advice-to-the-next-james-bond-dontbe-shit [22.10.2015].
Cenker E., Public Relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2007.
Czarnecki A., Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji, PWE, Warszawa 2003.
D'Arpizio C., Levato F., Zito D., De Montgolfier J., LUXURY GOODS WORLDWIDE MARKET STUDY, http://www.bain.com/bainweb/PDFs/Bain_Worldwide_Luxury_Goods_Report_2014.pdf [6.12.2015].
Deacon C., Aston Martin Give Press a Sneak Peak of one-77 Supercar at Paris Motor Show, http://www.motor1.com/news/20/aston-martin-give-press-a-sneak-peak-of-one-77-supercarat-paris-motor-show [18.10.2015].
Dryl W., Strategie marketingowe dóbr luksusowych, "Zarządzanie i Finanse" 2012, nr 2, cz. 2.
Endangered Species [reklama internetowa], reż. N. Fuglsig, Microsoft, Los Angeles 2011.
European Open: Porsche becomes title sponsor, http://newsroom.porsche.com/en/company/porschetitle-sponsor-top-level-golf-european-open-10180.html [15.10.2015].
Gadomska E., Luksusowy marketing czyli jak budować markę premium, "Law Business Quality - Magazyn Ludzi Skucesu" 2014, nr 8.
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001.
Gębarowski M., Nowoczesne formy reklamy, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007.
Gębarowski M., Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Regan Press, Gdańsk 2010.
Huntingford S., Derek Bell talks Bentley and Le Mans at Goodwood, http://www.telegraph. co.uk/motoring/goodwood-festival-of-speed/10934340/Derek-Bell-talks-Bentley-and-Le-Mans-atGoodwood.html [12.10.2015].
Introducing DB9 GT Bond Edition, http://www.astonmartin.com/en/cars/db9gt-bond [13.10.2015].
Joe Taslim Brand Ambassador Aston Martin Indonesia, http://autonetmagz.net/aston-martinofficially-available-in-indonesia-by-releasing-the-vantage-and-vanquish/13385/joe-taslim-brandambassador-aston-martin-indonesia/ [12.10.2015].
Klimkowska R., Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych, "Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy" 2009, nr 15.
Kotler P., Burton S., Deans K., Brown L., Armstrong G., Marketing, Pearson Higher Education, New Jersey 2012.
Luksus, hasło w: Słownik języka polskiego, red. W. Doroszewski, http://sjp.pwn.pl/slowniki/luksus. html [20.10.2015].
Megafactories: Aston Martin Supercar [program telewizyjny], sezon 1, odc. 13, Stany Zjednoczone: National Geographic [wyemitowano 4.09.2011, o godz. 21:00].
Piątkowski W., Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki, w: Zarządzanie silną marką, red. M.K. Witek-Hajduk, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011.
Pietrzak J., Luksusowe marki, http://www.bankier.pl/wiadomosc/Luksusowe-marki-1517387.html [21.10.2015].
Porsche named title sponsor of the European Open, http://www.europeantour.com/ europeantour/season=2015/tournamentid=2015034/news/newsid=253332.html
Usuń 2015 Ferrari Sergio, http://www.topspeed.com/cars/ferrari/2015-ferrari-sergio-ar166019.html [15.10.2015].
Babiasz J., 1946 Ford Super Deluxe Sedan, http://www.autotraderclassics.com/car- article/1946 Ford Super Deluxe Sedan-72759.xhtml [29.10.2015].
Beissmann T., Porsche signs tennis ace Maria Sharapova as brand ambassador, http://www.caradvice.com.au/228192/porsche-signs-tennis-ace-maria-sharapova-as-brand-ambassador/ [12.10.2015].
Bochańczyk-Kupka D., Luksus i dobra luksusowe, "Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Studia Ekonomiczne" 2014, nr 176/16.
Bruckner A., Słownik etymologiczny języka polskiego, Wiedza Powszechna, Warszawa 1958.
Budzyński W., Public relations - zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1998.
Calhoun D., Daniel Craig interview: 'My advice to the next James Bond? Don't be shit!', http://www.timeout.com/london/film/daniel-craig-interview-my-advice-to-the-next-james-bond-dontbe-shit [22.10.2015].
Cenker E., Public Relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2007.
Czarnecki A., Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji, PWE, Warszawa 2003.
D'Arpizio C., Levato F., Zito D., De Montgolfier J., LUXURY GOODS WORLDWIDE MARKET STUDY, http://www.bain.com/bainweb/PDFs/Bain_Worldwide_Luxury_Goods_Report_2014.pdf [6.12.2015].
Deacon C., Aston Martin Give Press a Sneak Peak of one-77 Supercar at Paris Motor Show, http://www.motor1.com/news/20/aston-martin-give-press-a-sneak-peak-of-one-77-supercarat-paris-motor-show [18.10.2015].
Dryl W., Strategie marketingowe dóbr luksusowych, "Zarządzanie i Finanse" 2012, nr 2, cz. 2.
Endangered Species [reklama internetowa], reż. N. Fuglsig, Microsoft, Los Angeles 2011.
European Open: Porsche becomes title sponsor, http://newsroom.porsche.com/en/company/porschetitle-sponsor-top-level-golf-european-open-10180.html [15.10.2015].
Gadomska E., Luksusowy marketing czyli jak budować markę premium, "Law Business Quality - Magazyn Ludzi Skucesu" 2014, nr 8.
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2001.
Gębarowski M., Nowoczesne formy reklamy, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007.
Gębarowski M., Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Regan Press, Gdańsk 2010.
Huntingford S., Derek Bell talks Bentley and Le Mans at Goodwood, http://www.telegraph. co.uk/motoring/goodwood-festival-of-speed/10934340/Derek-Bell-talks-Bentley-and-Le-Mans-atGoodwood.html [12.10.2015].
Introducing DB9 GT Bond Edition, http://www.astonmartin.com/en/cars/db9gt-bond [13.10.2015].
Joe Taslim Brand Ambassador Aston Martin Indonesia, http://autonetmagz.net/aston-martinofficially-available-in-indonesia-by-releasing-the-vantage-and-vanquish/13385/joe-taslim-brandambassador-aston-martin-indonesia/ [12.10.2015].
Klimkowska R., Psychologiczne uwarunkowania decyzji zakupu samochodów luksusowych, "Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy" 2009, nr 15.
Kotler P., Burton S., Deans K., Brown L., Armstrong G., Marketing, Pearson Higher Education, New Jersey 2012.
Luksus, hasło w: Słownik języka polskiego, red. W. Doroszewski, http://sjp.pwn.pl/slowniki/luksus. html [20.10.2015].
Megafactories: Aston Martin Supercar [program telewizyjny], sezon 1, odc. 13, Stany Zjednoczone: National Geographic [wyemitowano 4.09.2011, o godz. 21:00].
Piątkowski W., Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki, w: Zarządzanie silną marką, red. M.K. Witek-Hajduk, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011.
Pietrzak J., Luksusowe marki, http://www.bankier.pl/wiadomosc/Luksusowe-marki-1517387.html [21.10.2015].
Porsche named title sponsor of the European Open, http://www.europeantour.com/ europeantour/season=2015/tournamentid=2015034/news/newsid=253332.html