Armstrong M., 2011, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Fołtyn H., 2006, "Siatka kierownicza" w praktyce menedżerskiej, Studia i Materiały, nr 2: 83-97.
Griffin R., 2017, Podstawy zarządzania organizacjami, Warszawa: PWN.
Jasińska M., 2009, Styl kierowania jako istotny element kształtowania zachowań w procesie zmian w organizacji, Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej w Siedlcach, seria: Administracja i Zarządzanie, nr 83: 69-85.
Juchnowicz M. i in., 2009, Postawy Polaków wobec pracy w zarządzaniu kapitałem ludzkim, Kraków: Wolters Kluwer.
Król H., Ludwiczyński A., 2006, Zarządzanie zasobami ludzkimi, tworzenie kapitału ludzkiego organizacji. Materiały do ćwiczeń, Warszawa: PWN.
Kubasiak A., 2014, Czemu i jak szukają pracy Polacy?, http://www.workservice.com/pl/Centrum- -prasowe/Informacje-prasowe/Ekspert-HR-komentuje/Czemu-i-jak-szukaja-pracy-Polacy [dostęp: 25.12.2017].
Łaguna M., Mielniczuk E., Żaliński A., Wałachowska K., 2015, Przywiązanie do organizacji i zaangażowanie w pracę - koncepcje teoretyczne i problemy terminologiczne, Medycyna Pracy, nr 66(2): 277-284.
Ławrynowicz M., 2014, Poszukiwanie efektów ZZL - refleksja nad głównymi nurtami badawczymi, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, nr 3-4: 31-50.
Mroziewski M., 2005, Style kierowania i zarządzania. Wybrane koncepcje, Warszawa: Diffin.
Piotrowski W., Koźmiński A.K., 2000, Zarządzanie. Teoria i praktyka, Warszawa: PWN.
Raport, 2011 "Millennials at work Reshaping the workplace", www.pwc.com [dostęp: 14.10.2017].
Schaufeli W., Bakker A., 2004, Utrecht Work Engagement Scale. Preliminary Manual, Occupational Health Psychology Unit Utrecht University, Version 1.1.
Skrzypek E., 2012, Efektywność ekonomiczna jako ważny czynnik sukcesu organizacji, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 262: 313-325.
Staśkiewicz T., 2016, Wszyscy będziemy turkusowi. Oto polskie firmy, które nie mają szefa i świetnie na tym wychodzą, www.innpoland.pl [dostęp: 14.10.2017].
Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R., 1990, Kierowanie, Warszawa: PWE.
Szymańska E., 2010, Efektywność przedsiębiorstw - definiowanie i pomiar, Roczniki Nauk Rolniczych. Seria G - Ekonomika Rolnictwa, t. 92, z. 2: 152-164.
Wojtczuk-Turek A., 2009, Organizacyjne uwarunkowania zaangażowania, w: W.M. Juchnowicz i in. (red.), Postawy Polaków wobec pracy w zarządzaniu kapitałem ludzkim, Kraków: Wolters Kluwer: 115-117.
Zalewska A.M., 2003, Skala satysfakcji z pracy - pomiar poznawczego aspektu ogólnego zadowolenia z pracy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Psychologica 7: 49-61.
Usuń Armstrong M., 2011, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Warszawa: Wolters Kluwer Polska.
Fołtyn H., 2006, "Siatka kierownicza" w praktyce menedżerskiej, Studia i Materiały, nr 2: 83-97.
Griffin R., 2017, Podstawy zarządzania organizacjami, Warszawa: PWN.
Jasińska M., 2009, Styl kierowania jako istotny element kształtowania zachowań w procesie zmian w organizacji, Zeszyty Naukowe Akademii Podlaskiej w Siedlcach, seria: Administracja i Zarządzanie, nr 83: 69-85.
Juchnowicz M. i in., 2009, Postawy Polaków wobec pracy w zarządzaniu kapitałem ludzkim, Kraków: Wolters Kluwer.
Król H., Ludwiczyński A., 2006, Zarządzanie zasobami ludzkimi, tworzenie kapitału ludzkiego organizacji. Materiały do ćwiczeń, Warszawa: PWN.
Kubasiak A., 2014, Czemu i jak szukają pracy Polacy?, http://www.workservice.com/pl/Centrum- -prasowe/Informacje-prasowe/Ekspert-HR-komentuje/Czemu-i-jak-szukaja-pracy-Polacy [dostęp: 25.12.2017].
Łaguna M., Mielniczuk E., Żaliński A., Wałachowska K., 2015, Przywiązanie do organizacji i zaangażowanie w pracę - koncepcje teoretyczne i problemy terminologiczne, Medycyna Pracy, nr 66(2): 277-284.
Ławrynowicz M., 2014, Poszukiwanie efektów ZZL - refleksja nad głównymi nurtami badawczymi, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, nr 3-4: 31-50.
Mroziewski M., 2005, Style kierowania i zarządzania. Wybrane koncepcje, Warszawa: Diffin.
Piotrowski W., Koźmiński A.K., 2000, Zarządzanie. Teoria i praktyka, Warszawa: PWN.
Raport, 2011 "Millennials at work Reshaping the workplace", www.pwc.com [dostęp: 14.10.2017].
Schaufeli W., Bakker A., 2004, Utrecht Work Engagement Scale. Preliminary Manual, Occupational Health Psychology Unit Utrecht University, Version 1.1.
Skrzypek E., 2012, Efektywność ekonomiczna jako ważny czynnik sukcesu organizacji, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 262: 313-325.
Staśkiewicz T., 2016, Wszyscy będziemy turkusowi. Oto polskie firmy, które nie mają szefa i świetnie na tym wychodzą, www.innpoland.pl [dostęp: 14.10.2017].
Stoner J.A.F., Freeman R.E., Gilbert D.R., 1990, Kierowanie, Warszawa: PWE.
Szymańska E., 2010, Efektywność przedsiębiorstw - definiowanie i pomiar, Roczniki Nauk Rolniczych. Seria G - Ekonomika Rolnictwa, t. 92, z. 2: 152-164.
Wojtczuk-Turek A., 2009, Organizacyjne uwarunkowania zaangażowania, w: W.M. Juchnowicz i in. (red.), Postawy Polaków wobec pracy w zarządzaniu kapitałem ludzkim, Kraków: Wolters Kluwer: 115-117.
Zalewska A.M., 2003, Skala satysfakcji z pracy - pomiar poznawczego aspektu ogólnego zadowolenia z pracy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Psychologica 7: 49-61.