Redaktor naczelny „Studia Periegetica”
Kolegium Redakcyjne
Rada Naukowa
- Bruno Miguel Barbosa de Sousa (Polytechnic Institute of Cávado and Ave, Barcelos, Portugalia)
- Lóránt Dénes Dávid (John von Neumann University, Węgry)
- Thomas Fletcher (Leeds Beckett University, Wielka Brytania)
- Osman M. Karatepe (Eastern Mediterranean University, Turcja)
- Brian King (Texas A&M University, USA)
- Zygmunt Kruczek (Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie, Polska)
- Anne-Marie Lebrun (Universite de Bourgogne, Francja)
- Vanda Maráková (Matej Bel University in Banska Bystrica, Słowacja)
- Agnieszka Niezgoda (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Polska)
- Małgorzata Ogonowska (Université de Paris, Francja)
- Fevzi Okumus (University of Central Florida, USA)
- Lina Pilelienė (Vytautas Magnus University, Litwa)
- Miroslava Pridalova (Palacky University, Olomouc, Republika Czeska)
- Christian Myles Rogerson (University of Johannesburg, Republika Południowej Afryki)
- Jayne Rogerson (University of Johannesburg, Republika Południowej Afryki)
- Babak Taheri (Texas A&M University, USA)
- Desmond Wee (Cologne Business School, Niemcy)
- Alina Zajadacz (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Polska )
Redakcja językowa tekstów angielskich
Redakcja językowa tekstów polskich
Redakcja techniczna
Zadania członków Rady Naukowej czasopisma
- Recenzowanie i ocena nadesłanych manuskryptów w celu określenia ich jakości, zgodności i przydatności do publikacji w czasopiśmie.
- Służenie wiedzą i wskazówkami zespołowi redakcyjnemu czasopisma w kwestiach związanych z zakresem i obszarem działalności czasopisma.
- Dbać o integralność akademicką i naukową czasopisma poprzez przestrzeganie najwyższych standardów etycznych oraz by publikowane treści spełniały ustalone kryteria jakości.
- Promować czasopismo w swoich sieciach akademickich i zawodowych, pozyskiwać wysokiej jakości artykuły oraz uczestniczyć w działaniach informacyjnych mających na celu zwiększenie widoczności i wpływu czasopisma.
- Pomagać w rozwiązywaniu sporów oraz konfliktów, które mogą powstać w trakcie procesu recenzji lub publikacji, dbać o uczciwość i przejrzystość w podejmowaniu decyzji.
- Uczestniczyć w strategicznych dyskusjach na temat długoterminowych celów, wzrostu i kierunków rozwoju czasopisma.
- Polecać potencjalnych recenzentów, członków kolegium redakcyjneego i autorów, którzy mogliby przyczynić się do sukcesu czasopisma.
- Przestrzegać zasad i wytycznych czasopisma dotyczących recenzowania, etyki publikacji i poufności.