Bączek J.B., 2011, Psychologia eventów, Warszawa: Stageman.
Bosiacki S., Śniadek J., 2011, Sport jako instrument promocji miasta na przykładzie Poznania, w: Zarządzanie polskim sportem w gospodarce rynkowej, red. B. Sojkin, Poznań: Wyd. UE w Poznaniu.
Bosiacki S., 2015, Wydarzenia sportowe jako atrakcja turystyczna na przykładzie Poznania, w: Turystyka sportowa. Społeczno-kulturowy potencjał i perspektywy rozwoju, red. M. Kazimierczak, Poznań: Wyd. AWF.
Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., 2005, Produkt turystyczny. Pomysł, organizacja, zarządzanie, Warszawa: PWE.
Klisiński J., 2000, Profesjonalizacja i profesjonaliści w zarządzaniu sportem, Częstochowa: Wyd. Politechniki Częstochowskiej.
Kosmaczewska J., Czarnecki R., 2013, The role of a host country image and mega-event's experience for revisit intention: the case of Poland, The image and sustainability of tourist destinations, SSRN Electronic Journal , DOI: 10.2139/ssrn.2586145.
Mango M., Staruchowicz J., 2011, Marketing sportowy - skuteczna forma promocji miasta. Również w Polsce?, www.brief4poland.pl.
Matecki P., Semrau J., 2006, Sport jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, w: Marketing sportu, red. H. Mruk, K. Kropielnicki, P. Matecki, Poznań: Wyd. Sport & Business Foundation.
Mullin B.J., 1985, Internal Marketing - a More Effective Way to Sell Sport, w: Successful Sport Management, red. G. Lewis, H. Appenzeller, Charlotteville: Carolina Academic Press.
Mullin B.J., Hardy S., Sutton, W. A., 2000, Sport Marketing, Champaign: Human Kinetics.
Piechota N., 2014, Wpływ organizacji imprez sportowych na rozwój turystyki miejskiej na przykładzie turniejów tenisowych, Studia Oeconomica Posnaniensia, 2(3), 121- 135.
Piotrowski P., 2012, Determinanty skuteczności wydarzeń marketingowych w tworzeniu turystycznego wizerunku miasta, w: Turystyka na obszarach miejskich - uwarunkowania rozwoju, red. T. Żabińska, Katowice: Wyd. UE w Katowicach.
Pitts B.G., Fielding L.F., Miller L.K., 1994, Industry segmentation theory and sport industry: Development a sport industry segment model, Sport Marketing Quarterly, 3, 15-24.
Pitts B.G., Stotlar D.K., 2002, Fundamentals of Sport Marketing, Morgantown: Fitness Information Technology.
Ryba B., 1995, Organizacja i zarządzanie sportem polskim, Warszawa: Resortowe Centrum Metodyczno-Szkoleniowe Kultury Fizycznej i Sportu.
Shank M.D., 2002, Sports Marketing, Upper Saddle River: Prentice Hall.
Slack T., 1997, Understanding Sport Organizations, Champaign: Human Kinetics.
Wroczyński R., 2009, Powszechne dzieje wychowania fizycznego i sportu, Wrocław: Ossolineum.
Zduniak A., 2010, Event jako ponowoczesna forma uczestnictwa w życiu społecznym, Roczniki Nauk Społecznych, 2(38), 207-234.