Data publikacji : 2017-03-30

Nauczanie biomonitoringu w języku angielskim

Tatyana Belyaev



Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie sposobu wdrożenia interdyscyplinarnego podejścia do nauczania języka angielskiego opartego na wybranych aspektach zintegrowanego kształcenia przedmiotowo-językowego (CLIL) poprzez połączenie nauki o środowisku i rozwoju zrównoważonym z nauczaniem języka angielskiego. W artykule opisano podręcznik do nauki języka angielskiego jako języka drugiego (ESL) przeznaczony dla studentów monitorowania środowiskowego, studiujących biomonitoring w ramach kursu CLIL. Należy zaznaczyć, że na końcu każdego tematu studenci prezentują projekt, w którym demonstrują wiedzę merytoryczną i językową, jaką sobie przyswoili. Cel ten jest osiągany bez zwiększania wymiaru czasowego programu nauczania. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Monitoring, Edukacja, Rozwój zrównoważony



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Belyaev, T. (2017). Nauczanie biomonitoringu w języku angielskim. Studia Periegetica, 17(1), 89–98. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/sp/article/view/132

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP