Data publikacji : 2016-06-30

E-learning na rzecz zrównoważonego procesu dydaktycznego

Signe Bāliņa



Dace Baumgarte



Abstrakt

Artykuł omawia umiejętności, których wymaga życie w XXI wieku oraz zakłada, że dynamiczny i samoregulowany e-learning pozwala na osiągnięcie podobnych wyników nauczania jak tradycyjna nauka w sali zajęciowej. Podkreśla również rolę analogicznego myślenia w kontekście uczenia się w XXI wieku. Wskazuje ponadto, że skuteczny e-learning, który łączy naukę indywidualną z nauką poprzez współpracę i nauką w środowisku rzeczywistym, motywuje uczącego się do samodzielnego korzystania z materiałów dostępnych online, a przy tym zapewnia odpowiednią dynamikę i poziom współpracy w ramach procesu. Za pomocą dwóch studiów przypadków ilustruje, jak odbywa się to w praktyce, dowodząc, że e-learning może przynosić zadowalające efekty, jeżeli tylko wzięte zostaną pod uwagę określone czynniki.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Rozwój zrównoważony, Zdalne nauczanie, Technologie informacyjne i telekomunikacyjne, Studium przypadku



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Bāliņa, S., & Baumgarte, D. (2016). E-learning na rzecz zrównoważonego procesu dydaktycznego. Studia Periegetica, 15(1), 25–34. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/sp/article/view/149

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP