Data publikacji : 2016-06-30

Aktywne metody nauczania w edukacji dla zrównoważonego rozwoju na przykładzie dobrych praktyk stosowanych w lokalnych społecznościach

Nadiya Kostyuchenko



Denys Smolennikov



Abstrakt

Artykuł jest poświęcony wykorzystaniu aktywnych metod nauczania/uczenia się w ramach edukacji dla zrównoważonego rozwoju. Metody aktywne, takie jak: jak studium przypadku, gry symulacyjne, debaty czy ćwiczenia z podziałem na role, opisano krok po kroku w postaci szczegółowych wytycznych. Podano również przykłady dobrych praktyk w zakresie edukowania na rzecz zrównoważonego rozwoju, zaczerpnięte z życia lokalnych społeczności.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Rozwój zrównoważony, Edukacja ekologiczna, Kształcenie, Metody nauczania, Dobre praktyki, Debata publiczna, Burza mózgów, Społeczności lokalne



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Kostyuchenko, N., & Smolennikov, D. (2016). Aktywne metody nauczania w edukacji dla zrównoważonego rozwoju na przykładzie dobrych praktyk stosowanych w lokalnych społecznościach. Studia Periegetica, 15(1), 145–158. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/sp/article/view/159

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP