Data publikacji : 2014-12-30

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w wybranych grach i zabawach rekreacyjnych

Jarosław Nadobnik



Wioletta Łubkowska



Abstrakt

Celem artykułu jest prezentacja wybranych gier i zabaw rekreacyjnych opartych na nowoczesnych technologiach, które mogą znaleźć zastosowanie jako alternatywne formy rekreacji plenerowej i być wykorzystywane w działaniach edukacyjnych promujących ten obszar aktywności rekreacyjnej we współczesnej kulturze fizycznej. Ponadto starano się określić, czy użytkownikom urządzeń wyposażonych w moduł GPS znane są gry i zabawy wykorzystujące systemy geolokalizacji, takie jak: Geocaching, Shutterspot, Geodashing Golf, GeoVexilla. Badania przeprowadzono na grupie 80 respondentów uczących się lub studiujących w wieku od 16 do 50 lat. W badaniach wykorzystano metodę sondażu diagnostycznego w formie ankiety audytoryjnej.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Nowe technologie, Rekreacja, Kultura fizyczna, Badania sondażowe, Badania ankietowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Nadobnik, J., & Łubkowska, W. (2014). Wykorzystanie nowoczesnych technologii w wybranych grach i zabawach rekreacyjnych. Studia Periegetica, 12(2), 165–174. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/sp/article/view/196

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP