Cybula P. (red.), (2006): Prawo w praktyce biur podróży, Warszawa, s. 107 i n.
Doręgowska-Wojnowska E. (2004): Bezpieczeństwo klienta w świetle dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich - 90/314/EEC (w:) Zduniak A., Kryłowicz M., Edukacja dla bezpieczeństwa w rodzinie, szkole i pracy, Warszawa - Poznań, s. 256-258.
Gospodarek J. (2006): Prawo w turystyce, Warszawa, s. 20.
Grygier Z. (2005): Ochrona danych osobowych w praktyce polskich biur podróży, "Rynek Turystyczny" Nr 11 (243), s. 44-45.
Kozieł P. (2004): Zagrożenia związane z uprawianiem turystyki górskiej (w): Zduniak A., Kryłowicz M., Edukacja dla bezpieczeństwa w rodzinie, szkole i pracy, Warszawa - Poznań, s. 265
Łętowska E. (2002): Prawo umów konsumenckich, Warszawa, s. 489-490.
Nestorowicz M. (2003): Prawo turystyczne, Zakamycze, s. 29.
Niemyska E., Umowy z klientami pod stałą kontrolą, "Rynek Turystyczny" Nr 6 (250)/2006, s. 47.
Nowak M.G. (2006a): Bezpieczeństwo prawne nauczyciela. Fikcja czy rzeczywistość? (w:) Kozubska A., Zduniak A. (red.), Kształcenie zawodowe w teorii i praktyce edukacyjnej, Poznań, s. 128-135.
Nowak M.G. (2006b): Bezpieczeństwo prawne nauczycieli w szkole. Problemy podstawowe, "Edukacja dla Bezpieczeństwa" nr 5 (31), s. 38-43.
Przecławski K. (1996): Człowiek a turystyka. Zarys socjologii turystyki, Kraków, s. 27 i n.
Sitnicki J. (2006): Branża wiedziała... nie wiedzieli klienci, "Rynek Turystyczny" Nr 10 (254), s. 14-16.
Turakiewicz J. Red. Bezpieczny hotel, Biblioteka Hotelarza, s. 8-9.
Wrzesiński P. (2006): Reklamacje a biuro podróży, "Rynek Turystyczny" Nr 7 (251), s. 46.
Zakrzewska J. (2005): Przetwarzanie danych osobowych w sektorze turystycznym, "Rynek Turystyczny" Nr 11 (243), s. 44-45.