Borzyszkowski, J. (2012). Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 a turystyka w Polsce – wstępna ocena. Turystyka Kulturowa, 9, 55-68
Borzyszkowski, J. (2014). Efekt barceloński w turystyce. Analiza wpływu wybranych wielkich wydarzeń sportowych na ruch turystyczny w destynacjach – organizatorach. Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, 13, 479-497
Cieślikowski, K., Kantyka, J. (2014). Współczesne obiekty sportowe jako podmioty na rynku turystyki biznesowej w Polsce. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, no. 805, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 1(25), 147-160
Cieślikowski, K. (2017). Nowoczesne obiekty sportowe jako atrakcyjne produkty turystyczne regionu. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 17(8), part. III, 347-361
Faulkner, B., Chalip, L., Brown, G., Jago, L., March, R., Woodside, A. (2000). Monitoring the Tourism Impacts of the Sydney 2000 Olympics. Event Management, 6(4), 231-246. https://doi.org/10.3727/152599500108751390
Fourie, J., Santana-Gallego, M. (2011). The Impact of Mega-sport Events on Tourist Arrivals. Tourism Management, 32, 1365. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2011.01.011
Gibson, H. J. (1998). Active sport tourism: who participates? Leisure Studies, 17, 155-170. https://doi.org/10.1080/026143698375213
Google Maps (2021, February 25). https://www.google.pl/maps/preview
Google Trends (2021, February 26). https://trends.google.pl/trends
Hadzik, A. (2010). Infrastruktura wielkich wydarzeń sportowych jako element współczesnego potencjału turystycznego w Polsce. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 52, 465-474
Kowalczyk, A. (2005). Nowe formy turystyki miejskiej. Prace i Studia Geograficzne, 35, 155-197
Królikowska-Tomczak, A. (2011). Sport o rekreacja produktem markowym Poznania. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 79, 229-240
Łódzka Organizacja Turystyczna (2021, February 26). https://lodz.travel/
Łuć, B. (2020). Fanoturyści podczas Młodzieżowych Mistrzostw Świata U-20 w Piłce Nożnej Mężczyzn FIFA 2019 w Łodzi. Turystyka Kulturowa, 2, 24-40
Malchrowicz-Mośko, E. (2015). Pozytywne oraz negatywne implikacje turystyki olimpijskiej. Turystyka Kulturowa, 8, 57-74
Mała encyklopedia sportu. (1987). Vol. 2. Wydawnictwo Sport i Turystyka
Miejska Arena Kultury i Sportu (2021, February 25). https://makis.pl/
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi (2021, February 25). http://www.mosir.lodz.pl/
Miossec, J. M. (1976). Éléments pour une théorie de l’espace touristique. Aix-en-Provence: C.H.E.T., 41-48
Piechota, N. (2014). Wpływ organizacji imprez sportowych na rozwój turystyki miejskiej na przykładzie turniejów tenisowych. Studia Oeconomica Posnaniensia, 2(3), 121-135
Rzegocińska-Tyżuk, B. (2012). Sport w krajobrazie miasta – wybrane zagadnienia roli i kompozycji. Architektura Czasopismo Techniczne, 1(109), 145-156
Stadiony.net (2021, February 25). http://stadiony.net/
Tanaś, S. (2010). Charakterystyka uczestników ruchu turystycznego. In S. Liszewski (Ed.), Ruch turystyczny w Łodzi i województwie łódzkim w 2009 roku (pp. 79-119). Oficyna Wydawniczo-Reklamowa SAGALARA
Warszyńska, J., Jackowski, A. (1978). Podstawy geografii turyzmu. PWN
Włodarczyk, B. (2016). Łódź jako arena wielkich wydarzeń sportowych – wybrane przykłady. Turyzm, 26(1), 51-62. https://doi.org/10.18778/0867-5856.26.1.06
Włodarczyk, B. (2009). Przestrzeń turystyczna − istota, koncepcje, determinanty rozwoju, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zauhar, J. (2003). Historical Perspectives of Sport Tourism. In S. Hudson (Ed.), Sport and Adventure Tourism (pp. 27-48). The Haworth Hospitality Press