Aichner, T., Jacob, F. (2015). Measuring the Degree of Corporate Social Media Use. International Journal of Market Research, 57(2), 257-275. https://doi.org/10.2501/IJMR-2015-018
DOI: https://doi.org/10.2501/IJMR-2015-018
Allcott, H., Braghieri, L., Eichmeyer, S., i Gentzkow, M. (2020). The Welfare Effects of Social Media. American Economic Review, 110(3), 629-676. https://doi.org/10.1257/aer.20190658
DOI: https://doi.org/10.1257/aer.20190658
Appel, G., Grewal, L., i Hadi, R. (2020). The future of social media in marketing. Journal of the Academy of Marketing Science, 48, 79-95. https://doi.org/10.1007/s11747-019-00695-1
DOI: https://doi.org/10.1007/s11747-019-00695-1
Barney, J.B. (1997). Gaining and Sustaining Competitive Advantage. Addison-Wesley Publishing Company
Booth, P., Ogundipe, A., i Røyseng, S. (2020). Museum leaders’ perspectives on social media. Museum Management and Curatorship, 35(4), 373-391. https://doi.org/10.1080/09647775.2019.1638819
DOI: https://doi.org/10.1080/09647775.2019.1638819
Bosiacki, S., Hołderna-Mielcarek, B. (2010). Potencjał turystyczny Poznania jako podstawa kreowania produktów markowych. Ekonomiczne Problemy Usług, 53, 39-54
Clair, J. (2009). Kryzys muzeów: globalizacja kultury. Słowo/obraz terytoria
Colbert, F., Courchesne, A.(2012). Critical Issues in the Marketing of Cultural Goods: The Decisive Influence of Cultural Transmission. City, Culture and Society, 3, 275-280. http://dx.doi.org/10.1016/j.ccs.2012.11.006
DOI: https://doi.org/10.1016/j.ccs.2012.11.006
Czernek, K., Czakon, W. (2016). Trust-building processes in tourist coopetition: The case of a Polish region. Tourism Management, 52, 380-394. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2015.07.009
DOI: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2015.07.009
Divol, R., Edelman, D., i Sarrazin, H. (2012). Demystifying social media (using social media for marketing). McKinsey Quarterly, 2, 67-77
Dragićević-Šešić, M., Stojković, B.(2010). Kultura: zarządzanie, animacja, marketing. Narodowe Centrum Kultury
Etges, A., Dean, D. (2022). The International Council of Museums and the Controversy about a New Museum Definition – A Conversation with Lauran Bonilla-Merchav,
Bruno Brulon Soares, Lonnie G. Bunch III, Bernice Murphy, and Michèle Rivet. International Public History, 5(1), 19-27. https://doi.org/10.1515/iph-2022-2039
DOI: https://doi.org/10.1515/iph-2022-2039
Eisenhardt, K.M., Graebner, M.E. (2007). Theory building from cases: opportunities and challenges. Academy of Management Journal, 50(1), 25-32
DOI: https://doi.org/10.5465/amj.2007.24160888
Folga-Januszewska, D. (2008). Muzeum: definicja i pojęcie. Czym jest muzeum dzisiaj? Muzealnictwo, 49, 200-203
Folga-Januszewska, D. (2019). Muzea i narracja: długa historia opowieści. W: P. Kowal, K. Wolska-Pabian (red.), Muzeum i zmiana. Losy muzeów narracyjnych (s. 13-29). Universitas
Folga-Januszewska, D. (2020). History of the museum concept and contemporary challenges: introduction into the debate on the new ICOM museum definition. Muzealnictwo, 61, 37-59. https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.1129
DOI: https://doi.org/10.5604/01.3001.0014.1129
Folga-Januszewska, D., Gutowski, B. (red.) (2011). Ekonomia muzeum. T. 1. Universitas. https://issuu.com/e-booki/docs/ekonomia_muzeum_-_ebook
Gableta, M. (red.) (2006). Potencjał pracy przedsiębiorstwa. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Gaweł, Ł. (2020). Muzeum i nowe media. Rozwój oferty cyfrowej w czasie pandemii. Zarządzanie Mediami, 8(4), 525-534. https://doi.org/10.4467/23540214ZM.20.049.12653
DOI: https://doi.org/10.4467/23540214ZM.20.049.12653
Hume, M., Mills, M. (2011). Building the Sustainable I Museum: Is the Virtual Museum Leaving Our Museums Virtually Empty?International Journal of Nonprofit and Voluntary Sector Marketing, 16, 275-289. https://doi.org/10.1002/nvsm.425
DOI: https://doi.org/10.1002/nvsm.425
ICOM. (2022). Nowa definicja muzeum. https://icom-poland.mini.icom.museum/nowa-definicja-muzeum/
Jagodzińska, K. (2021). Partycypacja publiczności w polskich muzeach. Muzealnictwo, 62, 189-197. https://doi.org/10.5604/01.3001.0015.1742
DOI: https://doi.org/10.5604/01.3001.0015.1742
Kaplan, A.M., Haenlein, M. (2010), Users of the World, Unite! The Challenges and Opportunities of Social Media. Business Horizons, 53(1), 59-68. https://doi.org/10.1016/j.bushor.2009.09.003
DOI: https://doi.org/10.1016/j.bushor.2009.09.003
Kostera, M. (2003). Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych. Wydawnictwo Naukowe PWN
Krakowiak, B. (2013). Miejsce muzeów turystyce kulturowej w Polsce. Turyzm, 23(2), 23-33. https://doi.org/10.18778/0867-5856.23.2.03
DOI: https://doi.org/10.18778/0867-5856.23.2.03
Lichtarski, J. (red.) (2007). Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Lotko, A. (red.) (2016). Marketing, odpowiedzialność, jakość. Wizja młodych. Instytut Naukowo-Wydawniczy Spatium
Macdonald, S. (red.) (2006). A Companion to Museum Studies. Blackwell Publishing
DOI: https://doi.org/10.1111/b.9781405108393.2006.00020.x
Maison, D. (2010). Jakościowe metody badań marketingowych. Wydawnictwo Naukowe PWN
Mazurek, G. (2012). Znaczenie wirtualizacji marketingu. Poltext
Nowacki, M. (2012). Atrakcje turystyczne: koncepcje, stan, determinanty zadowolenia osób zwiedzających. Wydawnictwo AWF w Poznaniu
Panasiuk, A. (2010). Rola informacji turystycznej w kształtowaniu potencjału turystycznego na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 53, 227-238
Papińska-Kacperek, J., Polańska, J. (2016). Instytucje publiczne w mediach społecznościowych na przykładzie portalu Facebook w ujęciu międzynarodowym. Zarządzanie Mediami, 4(2), 97-112. https://doi.org/10.4467/23540214ZM.15.007.5514
Pluszyńska, A. (2018). Publiczne instytucje kultury w Polsce jako projektodawcy kampanii crowdfundingowych. Journal of Management and Finance, 16(3/2), 237-250
Popczyk, M. (red.) (2005). Muzeum sztuki. Antologia. Universitas
Przybysz, M., Knecht, T. (2020). Wykorzystanie social media w muzeum – korzyści i zagrożenia. Studia Ełckie, 22(3), 325-342. https://doi.org/10.32090/SE.220319
Rosset, T. F., Bednarz-Diczmanowa, E., i Tołysz, A. (red.) (2018). Muzeum a pamięć − forma, produkcja, miejsce. NIMOZ
Sandell, R., Kreps, Ch. (red.) (2012). Museums, equality and social justice. Routledge
DOI: https://doi.org/10.4324/9780203120057
Sawczuk, M. (2022). Sieciowe wyzwania jako nowa forma aktywności muzeów w mediach społecznościowych. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis | Studia De Cultura, 14(1), 57-75. https://doi.org/10.24917/20837275.14.1.5
DOI: https://doi.org/10.24917/20837275.14.1.5
Stankiewicz, M. J. (2005). Konkurencyjność przedsiębiorstwa: budowanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji. Dom Organizatora
Torowska, J. (2008). Edukacja na rzecz dziedzictwa kulturowego. Aspekty teoretyczne i praktyczne. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Trzcieliński, S. (red.) (2013). Wybrane problemy zarządzania. Teraźniejszość i przyszłość. Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
Ustawa z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz. U. z 2012 r. poz. 987 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. Nr 13, poz. 123 z późn. zm.).
Wong, A., Ho, S., Olusanya, O., Antonini, M. V., i Lyness, D. (2021). The use of social media and online communications in times of pandemic COVID-19. Journal of the Intensive Care Society, 22(3), 255-260. https://doi.org/10.1177/1751143720966280
DOI: https://doi.org/10.1177/1751143720966280
Żabiński, L. (2010). Dylematy badania marketingu produktów systemowych za pomocą metodyki case study. W: S. Figiel (red.), Marketing w realiach współczesnego rynku (s. 109-116). PWE
Żygulski, Z. (1982). Muzea na świecie: wstęp do muzealnictwa. PWN