References
Florek M. (2006): Podstawy marketingu terytorialnego, Wydawnictwo AE, Poznań
Holloway J.C. (1997): Robinson C., Marketing w turystyce, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa
Kotler Ph, Marketing. Podręcznik europejski (2002): PWE, Warszawa
Moore R.L. (1994): Conflicts on multiple - use trails: Synthesis of the literature and state of the practice, North Carolina State University
Program Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego w latach 1998-2007, Urząd Kultury Fizycznej i Turystyki, Warszawa 1997.
Styperek J. (2002): Linearne systemy penetracji rekreacyjnej, Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań
Styperek J. (2006): Systemy rekreacyjne w aspekcie ekonomicznym, [w:] Gospodarka turystyczna w XXI wieku - globalne wyzwania i zagrożenia, Poznań
Śniadek J. (2004): Planowanie produktu turystycznego, [w]: E. Pużanowska, R. Romanowski (red.), Rozwój turystyki na obszarach wiejskich w Wielkopolsce, Instytut Rozwoju Inicjatyw Europejskich sp. z oo., Poznań