Akty prawne i dokumenty wydane w związku z COVID-19 – Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach. (2021, February 18). https://www.katowice.uw.gov.pl/aktualnosci/akty-prawne-i-dokumenty-dotyczace-zapobiegania-przeciwdzialania-i-zwalczania-covid-19
Alonso, A. D. et al. (2020). COVID-19, aftermath, impacts, and hospitality firms: An international perspective. International Journal of Hospitality Management, 91, 102654. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102654
Altay, B. C., Okumuş, A., & Adıgüzel Mercangöz, B. (2022). An intelligent approach for analyzing the impacts of the COVID-19 pandemic on marketing mix elements (7Ps) of the on-demand grocery delivery service. Complex & Intelligent Systems, 8(1), 129–140. https://doi.org/10.1007/s40747-021-00358-1
Baker, M. J. et al. (Eds.). (1995). Marketing Theory and Practice. Macmillan Education UK. https://doi.org/10.1007/978-1-349-24260-3
Bayat, G. (2020). The Effects of COVID-19 on the Tourism Sector and Hotel Businesses: The Case of Marmaris. Sosyal Bilimler Dergisi, 18
#BezpieczniewNosalowym. (2020, September 4). Nosalowy Dwór Resort & SPA. https://www.nosalowy-dwor.eu/bezpieczniewnosalowym
Bezpieczny Arłamów. (2020). Hotel Arłamów. https://www.arlamow.pl/bezpieczny-arlamow?
#bezpiecznyArłamów | NOWE TECHNOLOGIE – YouTube. (2020, May 27). https://www.youtube.com/watch?v=WRtC0NiD8CM&t=8s
Borden, N. H. (1984). The Concept of the Marketing Mix’. Journal of Advertising Research, 7
Budowanie Odporności. (2022, September 9). Fabryka Wełny Hotel & SPA. https://www.fabrykawelny.pl/pakiety/szczegoly-pakietu
Chen, C. Y. (2006). The comparison of structure differences between internet marketing and traditional marketing. International Journal of Management and Enterprise Development, 3(4), 397–417. https://doi.org/10.1504/IJMED.2006.009088
Chongkonsatit, W., Wongsinphaibon, N., Kurupakorn, A., Urairoekkun, K., & Noimanee, K. (2022). 7Cs marketing mix factors in a dental school comprehensive care clinic: A confirmatory factor analysis. Mahidol Dental Journal, 42(1), 13–24
Dahlke, P., Orfin-Tomaszewska, K., & Sosnowski, P. (2021). Assessment of the impact of the COVID-19 pandemic on the hospitality industry in Poland. Theoretical and empirical approach. Conference Proceedings of the VIII International Scientific Conference Determinants of Regional Development, 2. https://doi.org/10.14595/CP/02/034
Dominici, G. (2009). From Marketing Mix to E-Marketing Mix: A Literature Overview and Classification. International Journal of Business and Management, 4(9), 17-24. https://ssrn.com/abstract=1961974
Eti, I. A. (2020). Theoretical Inspection and Rethink of Marketing Mix. SSRN Scholarly Paper No. 3685642. https://papers.ssrn.com/abstract=3685642
Glinka, B., & Czakon, W. (2021). Podstawy badań jakościowych. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Goi, C. L. (2009). A Review of Marketing Mix: 4Ps or More? International Journal of Marketing Studies, 1(1), 2-15
'Home office’ w Pałacu. (2022, August 15). https://www.palacmierzecin.pl/home-office-w-palacu
Hotelowy, I. (2020a, March 13). To nie jest łatwy czas dla nikogo z nas. Enjoy Your Stay – Blog o hotelach i podróżach. Z pasją. https://enjoyyourstay.pl/to-nie-jest-latwy-czas-dla-nikogo-z-nas/
Hotelowy, I. (2020b, March 22). Jak działają pięciogwiazdkowe hotele w czasie epidemii. Enjoy Your Stay – Blog o hotelach i podróżach. Z pasją. https://enjoyyourstay.pl/jak-dzialaja-pieciogwiazdkowe-hotele-w-czasie-epidemii/
Hotelowy, I. (2020c, April 1). Nowe zasady obsługi w hotelu w czasie epidemii koronawirusa. Enjoy Your Stay – Blog o hotelach i podróżach. Z pasją. https://enjoyyourstay.pl/nowe-zasady-obslugi-w-hotelu-w-czasie-epidemii-koronawirusa/
Hotelowy, I. (2020d, April 2). Solidarność gości i hotelarzy. Dwie strony medalu. Enjoy Your Stay – Blog o hotelach i podróżach. Z pasją. https://enjoyyourstay.pl/solidarnosc-gosci-i-hotelarzy-dwie-strony-medalu/
Hotelowy, I. (2020e, May 3). Jak przygotować hotel do ponownego otwarcia po kwarantannie. Enjoy Your Stay – Blog o hotelach i podróżach. Z pasją. https://enjoyyourstay.pl/jak-przygotowac-do-ponownego-otwarcia-po-kwarantannie/
Hotelowy, I. (2020f, May 15). Kampania ‘Drodzy Goście, tęsknimy za Wami!’ Enjoy Your Stay – Blog o hotelach i podróżach. Z pasją. https://enjoyyourstay.pl/kampania-drodzy-goscie-tesknimy-za-wami/
Hotelowy, I. (2020g, May 24). Rozwój usług hotelarskich w erze Covid-19. Enjoy Your Stay – Blog o hotelach i podróżach. Z pasją. https://enjoyyourstay.pl/rozwoj-uslug-hotelarskich-w-erze-covid-19/
Hotelowy, I. (2021, January 22). Trendy w hotelarstwie 2021. Enjoy Your Stay – Blog o hotelach i podróżach. Z pasją. https://enjoyyourstay.pl/trendy-w-hotelarstwie-2021/
Ikechi, A, Chinenye, E. P., & Chiyem, O. (2017). Marketing Mix Concept: Blending the Variables to Suit the Contemporary Marketers. International Academic Journal of Management and Marketing, 9(1), 55-65
Kalyanam, K., & McIntyre, S. (2002). The E-Marketing Mix: A Contribution of the E-Tailing Wars. Journal of the Academy of Marketing Science, 30(4), 487-499. https://doi.org/10.1177/009207002236924
Khan, D. M. T. (2014). The Concept of ‘Marketing Mix’ and its Elements. International Journal of Information, Business and Management, 6(2), 95-107Kotler, P. (2012). Kotler on Marketing. Simon and Schuster
Kotler, P., Burton, S., Deans, K., Brown, L., & Armstrong, G. (2015). Marketing. Pearson Higher Education AU
Kuada, J. (2014). Service Marketing in Ghana. Adonis & Abbey Publishers Ltd.
Kumar, S. (2021). The effect of CORONA-COVID-19 on hospitality sector. Journal of Statistics and Management Systems, 24(1), 163-174. https://doi.org/10.1080/09720510.2020.1833450
Londhe, B. R. (2014). Marketing Mix for Next Generation Marketing. Procedia Economics and Finance, 11, 335-340. https://doi.org/10.1016/S2212-5671(14)00201-9
Lotko, A. (2009). Wybrane modyfikacje mieszanki marketingowej w marketingu relacyjnym. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 41, 79-83
Peppers, D., & Rogers, M. (1997). Enterprise One-to-One: Tools for Building Unbreakable Customer Relationships in the Interactive Age. Piatkus
Permasari, M., Zulkifli, A. A., & Gaol, R. N. L. (2021). Analysis of Marketing Mix and Health Protocol on Overnight Decisions at the Covid-19 Pandemic (Case Study at Excelton Hotel Palembang). Palembang Tourism Forum 2021 (PTF 2021), 114-120
Piasta, J. (2007). Marketing w hotelarstwie. Podręcznik praktyczny. Jacek Piasta – Doradztwo
Stolecka-Makowska, A. (2016). Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów. Studia Ekonomiczne, 261, 50-61
System informacji prawnej LEX. (2022, September 5). https://sip.lex.pl/#/search-by-category/akty-prawne?sl=PL&q=ogranicze%C5%84,%20nakaz%C3%B3w%20i%20zakaz%C3%B3w&p=%7B%22searchLang%22:%22PL%22,%22queryString%22:%22ogranicze%C5%84,%20nakaz%C3%B3w%20i%20zakaz%C3%B3w%22,%22pointInTime%22:%222022-09-05%22,%22documentMainType%22:%22ACT%22,%22onlyTitle%22:true,%22actValidity%22:%7B%22nrs%22:134217732,%22label%22:%22wszystkie%22%7D%7D&sortBy=dateASC
#WypocznijBezpiecznie. (2020, May 15). Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. http://www.ighp.pl/wypocznijbezpiecznie?
Wytyczne dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce. (2020, July 16). 3City Hostel Gdańsk. https://3city-hostel.pl/wytyczne-dla-funkcjonowania-hoteli-obiektow-pensjonatow-w-trakcie-epidemii-covid-19-w-polsce/