Cook D., Goh C.H., Chana C., 1999, Services typologies: A state of the art survey. Production and Operations Management, 8(3), 318-338.
Dąbrowska A., 2008, Rozwój rynku usług w Polsce. Uwarunkowania i tendencje, Warszawa: Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej.
Dąbrowska A., 2013, Konsument na rynku usług w Polsce, Warszawa: IBRKiK.
Dąbrowska A., Bylok F., Janoś-Kresło M., Kiełczewski D., Ozimek I., 2015, Kompetencje konsumentów. Innowacyjne zachowania. Zróżnicowana konsumpcja, Warszawa: PWE.
Dąbrowska A., Janoś-Kresło M., Wódkowski A., 2009, E-usługi a społeczeństwo informacyjne, Warszawa: Difin.
Galar R., 2009, Kreatywna i innowacyjna Europa wobec wyzwań XXI wieku. Scenariusz optymistyczny, in: A. Kukliński, K. Pawłowski, J. Woźniak (eds.), Kreatywna i innowacyjna Europa wobec wyzwań XXI wieku, Kraków: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
https://www.uokik.gov.pl/dzialania_edukacyjne_konsumenci.php