Data publikacji : 2013-10-30

Komercjalizacja wiedzy i kształtowanie postaw przedsiębiorczych w środowisku akademickim - model polski i amerykański

Elżbieta Grodzka



Abstrakt

W artykule omówiono i porównano model promocji i kształtowania przedsiębiorczości akademickiej w Polsce i w Stanach Zjednoczonych na przykładzie Uniwersytetu Stanforda oraz przedsiębiorczości akademickiej na Dolnym Śląsku. Przedstawiono amerykańskie mechanizmy działania, a także obraz aktualnej sytuacji w Polsce, ze wskazaniem na najważniejsze problemy, z jakimi należy się zmierzyć.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Wiedza, Komercjalizacja, Przedsiębiorczość, Studenci, Przedsiębiorczość akademicka, Komercjalizacja wiedzy



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Grodzka, E. (2013). Komercjalizacja wiedzy i kształtowanie postaw przedsiębiorczych w środowisku akademickim - model polski i amerykański. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 50(5). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1165

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP