Apanowicz J., Metodologia nauk, Dom Organizatora TNOiK, Toruń 2003.
Dąbrowski M., Uczelnie wobec rozwoju technologii społeczeństwa wiedzy, w: Uczelnia oparta na wiedzy. Organizacja procesu dydaktycznego oraz zarządzanie wiedzą w ekonomicznym szkolnictwie wyższym, red. T. Gołębiowski, M. Dąbrowski, B. Mierzejewska, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Warszawa 2005.
Gruszczyński L. A., Kwestionariusze w socjologii: budowa narzędzi do badań surveyowych, Wyd. Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 1999, s. 13.
Igielski M., Grzybowski P., Raport z ewaluacji szkoleń w ramach projektu "Komercjalizacja wyników badań oraz kreowanie postaw przedsiębiorczych przez Akademię Morska w Gdyni", Akademia Morska w Gdyni, Gdynia 2012.
Innowacje i transfer technologii Słownik pojęć, red. K. B. Matusiak, PARP, Warszawa 2005.
Janiszewski B., Ofiary modnych studiów, "Newsweek Polska" 2011, nr 15.
Marczak K., Studia ekonomiczne w strukturach uniwersyteckich, w: Wymiar europejski studiów ekonomicznych w Polsce, red. E. Panka, Warszawa, październik 2003, http://www.fundacja.edu. pl/pliki/pdf/wymiar.pdf [2.06.2013].
Raport OECD na temat szkolnictwa wyższego. POLSKA, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Warszawa 2008.
Opinia Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w sprawie: "Postawy przedsiębiorcze a strategia lizbońska", Dz. Urz. UE 2008/C 44/20.
Pawłowska-Salińska K., Bo liczą się miękkie umiejętności, "Gazeta Wyborcza", 5-6.05.2012 r.
Rudolf S., Pożądane kierunki zmian w systemie edukacji ekonomicznej, w: Uczelnia oparta na wiedzy Organizacja procesu dydaktycznego oraz zarządzanie wiedzą w ekonomicznym szkolnictwie wyższym, red. T. Gołębiowski, M. Dąbrowski, B. Mierzejewska, Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Warszawa 2005.