Data publikacji : 2012-02-28

Rozszerzony problem optymalizacji zakupów internetowych

Jędrzej Musiał



Abstrakt

Problem optymalizacji zakupów internetowych (ISOP) dotyczy odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób klient powinien dokonać zakupów określonych produktów spośród oferty sklepów internetowych. Z każdym sklepem i produktem związana jest oferta, a także możliwe jest zdefiniowanie dodatkowych wartości, jak np. koszt wysyłki (który może, ale nie musi być wartością stałą) czy funkcja określająca rabaty na zakup w danym sklepie. W pracy podano podstawową definicję problemu ISOP, a także zaprezentowano różne rozszerzenia tego problemu. Opisano zdefiniowany algorytm heurystyczny, a przeprowadzone badania eksperymentalne zostały skomentowane. Praca kończy się krótką dyskusją i propozycjami przyszłych badań.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Handel elektroniczny, Algorytmy, Optymalizacja



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Musiał, J. (2012). Rozszerzony problem optymalizacji zakupów internetowych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 40(40). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1321

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP