Anholt S., Competitive Identity. The New Branding Management for Nations, Cities and Regions, Palgrave Macmillan, New York 2007.
Brol R., Region jako obiekt badań, w: Taksonomia struktur w badaniach regionalnych, red. D. Strahl, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 1998.
Brol R., Zarządzanie rozwojem lokalnym. Definicje, cele, zasady i procedury, w: Zarządzanie rozwojem lokalnym. Studium przypadków, red. R. Brol, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 1998.
Hereźniak M., Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju, PWE, Warszawa 2011.
Jewtuchowicz A., Strategie rozwoju dużych miast i ich wpływ na proces transformacji gospodarki, w: Strategie rozwoju wielkich miast, red. R. Domański, PAN KPZK, Warszawa 1995.
Markowski Т., Teoretyczne podstawy rozwoju lokalnego i regionalnego, w: Gospodarka regionalna i lokalna, red. Z. Strzelecki, WN PWN, Warszawa 2008.
Metaxas Т., Place/City Marketing as a Tool for Local Economic Development and City's Competitiveness, w: A Comparative Evaluation of Place Marketing Policies in European Cities, University of Thessaly, Volos 2002.
Middleton A., City Branding and Inward Investment, w: City Branding. Theory and Cases, red. K. Dinnie, Palgrave Macmillan, New York 2010.
Rainisto S., Success Factors of Place Marketing. A Study of Place Marketing Practices in Northern Europe and the United States, Helsinki University of Technology, Institute of Strategy and International Business, Espoo 2003.
Raszkowski A., Kołakowski Т., Analiza i ocena korzyści na poziomie regionalnym w związku z pomocą publiczną udzielaną przez dolnośląskie samorządy inwestorom zagranicznym, w: Badanie atrakcyjności inwestycyjnej i potencjału gospodarczego Dolnego Śląska w ujęciu lokalnym, Millward Brown SMG/KRC, Warszawa 2011.
Stawiszyński Т., Szczęśliwe adresy, "Newsweek Polska" 2011, nr 19.
The Anholt-GfK Roper City Brands Index 2005, Global Market Insite, Seattle 2005.
The Anholt-GfK Roper City Brands Index, GfK Custom Research North America, New York 2011.
Urbanek G., Zarządzanie marką, PWE, Warszawa 2002.