Data publikacji : 2011-02-28

Nowe technologie w procesach pełnej konwergencji wybranych mediów komunikacji

Andrzej Małachowski



Abstrakt

W artykule przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjno- -komunikacyjnych, m.in. technologii transmisji danych, technologii przetwarzania (sygnałów, danych i informacji), na kształtowanie się nowego konwergentnego rynku mediów. Konkurowanie "starych, tradycyjnych" i nowych w pełni konwergentnych wybranych mediów komunikacji prowadzi do istotnych przekształceń, przewartościowań na rynku tych mediów. Udokumentowano, na tle rozważań, zachodzenie procesów tzw. pełnej konwergencji wybranych mediów komunikacji. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Nowe technologie, Media komunikowania, Technologia komunikowania



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Małachowski, A. (2011). Nowe technologie w procesach pełnej konwergencji wybranych mediów komunikacji. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 32(32). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1518

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP