W.A. Gorzym-Wilkowski, Gospodarka przestrzenna samorządu terytorialnego. Zarys Wyd. Uniwersytetu Mani Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006, s. 116-136.
A. Stanowicka-Traczyk, Strategia kształtowania wizerunku na przykładzie miast polskich, w: Marketing terytorialny. Możliwości aplikacji, kierunki rozwoju, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005, s. 366.
A. Łuczak, Wizerunek miasta, "Samorząd Terytorialny" 2001, nr 1-2, s. 83.
J. Penc, Rynkowy wizerunek firmy, "Marketing Serwis" 1998, nr 4.
Public relations instytucji użyteczności publicznej, red. E. Hope, Wyd. Scientific Publishing Group, Gdańsk 2005, s. 199.
G. Rosa, Marketing regionalny w budowaniu wizerunku samorządu w integrującej się Europie, w: I Forum Samorządowe. Polska samorządność w integrującej się Europie, Wyd. Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004, s. 425.
Lokalne układy partnerskie, red. J. Karwowski, Wyd. Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004, s. 67.
Marketing terytorialny. Możliwości aplikacji, kierunki rozwoju, red. H. Szulce, M. Florek, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005, s. 218.