Data publikacji : 2010-10-30

Innowacje w ofertach depozytowych banków

Maria Magdalena Golec



Abstrakt

Przedmiotem opracowania są wybrane innowacje na rynku produktów depozytowych banków w Polsce. Dokonano identyfikacji i analizy innowacyjności banków w zakresie oferty depozytowej, biorąc pod uwagę nowe specyficzne konstrukcje produktów oraz sposoby dystrybucji. Nowymi produktami depozytowymi banków w Polsce są umożliwiające gromadzenie depozytów bieżących na porównywalny z lokatami terminowymi procent rachunki oszczędnościowe, dające znacząco wyższe korzyści ekonomiczne produkty depozytowe bez podatku Belki oraz depozyty z terminem wypłaty odsetek z góry. Ponadto banki oferują na korzystniejszych warunkach produkty internetowe, a także organizują aukcje lokat terminowych. Zalety innowacyjnych produktów depozytowych dla klientów oraz banków przyczynią się do ich upowszechniania, a tym samym zwiększania skali gromadzonych przez Polaków oszczędności. (abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Depozyt bankowy, Produkty bankowe, Lokaty finansowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Golec, M. M. (2010). Innowacje w ofertach depozytowych banków. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 30(30). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1562

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP