Data publikacji : 2010-08-30

Ryzyko banku a ryzyko klienta w działalności detalicznej

Grażyna Rytelewska



Aneta Kłopocka



Abstrakt

W artykule stwierdzono, że możliwość kształtowania równoważnych stosunków między bankami a klientami detalicznymi jest problematyczna. Przedstawiono ryzyko banku i klienta, które uwidoczniło się w czasie obecnego kryzysu. Wskazano inicjatywy służące zwiększeniu ochrony klienta i - jednocześnie - stabilności sektora bankowego.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Ryzyko bankowe, Sektor bankowy, Bankowość detaliczna



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Rytelewska, G., & Kłopocka, A. (2010). Ryzyko banku a ryzyko klienta w działalności detalicznej. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 29(29). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1578

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP