Data publikacji : 1999-12-30

Rozwój i cele zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem

Cezary Kochalski



Abstrakt

Wprowadzanie idei zarządzania strategicznego dla przedsiębiorstw jest zjawiskiem stosunkowo nowym. Celowe zatem wydaje się pokazanie jego genezy i rozwoju, następnie samego pojęcia oraz omówienie poziomów, na których zarządzanie strategiczne jest realizowane.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Ekonomia, Przedsiębiorstwo, Zarządzanie strategiczne



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Kochalski, C. (1999). Rozwój i cele zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 12(12). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/1809

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP