Caputa W., Krawczyk-Sokołowska I., Paździor A., 2017, Wartość klienta w perspektywie wiedzy i rozwoju przedsiębiorstwa, Warszawa: Wyd. Texter.
Gorzelany-Dziadkowiec M., 2013, Innowacyjne zarządzanie jako element uzyskiwania przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw, in: M. Matejun, K. Szymańska (eds.), Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości w warunkach niepewności i ryzyka, Łódź: Politechnika Łódzka, 46-55.
GUS, 2016, Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2012- 2016, Warszawa, https://stat.gov.pl/download/gfx/portalinformacyjny/pl/defaultaktualno- sci/5497/1/10/1/spoleczenstwo_informacyjne_w_polsce_2012-2016.pdf [accessed: 21.05.2020].
GUS, 2017, Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2013-2017, Warszawa - Szczecin, https://stat.gov.pl/download/gfx/portalinformacyjny/pl/defaultaktual- nosci/5497/1/11/1/spoleczenstwo_informacyjne_w_polsce._wyniki_badan_statystycznych_z_ lat_2013-2017.pdf [accessed: 21.05.2020].
GUS, 2018, Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2014-2018, Warszawa - Szczecin, https://stat.gov.pl/download/gfx/portalinformacyjny/pl/defaultaktual- nosci/5497/1/12/1/spoleczenstwo_informacyjne_w_polsce._wyniki_badan_statystycznych_z_ lat_2014-2018.pdf [accessed: 21.05.2020].
GUS, 2019, Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2015-2019, Warszawa - Szczecin, https://stat.gov.pl/download/gfx/portalinformacyjny/pl/defaultaktualnosci/5497/1/13/1/spoleczenstwo_informacyjne_w_polsce_-_wyniki_badan_statystycznych_z_ lat_2015-2019.pdf [accessed: 21.05.2020].
Gwarda-Gruszczyńska E., 2013, Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach. Uwarunkowania wyboru - kluczowe obszary decyzyjne, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
https://stat.gov.pl/index.php [accessed: 21.05.2020].
Janas M., 2019, Konkurencyjność i innowacyjność przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce, Prace Komisji Geografi Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geografcznego, 33(4): 176-194.
Krawczyk-Sokołowska I., Pierścieniak A., Caputa W., 2019, The innovation potential of the enterprise in the context of the economy and the business model, Review of Managerial Science, 6; doi.org/10.1007/s11846-019-00374-z.
Leoński W., 2014, Technologie informacyjno-komunikacyjne jako czynnik poprawy konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 38(1): 181-192.
Pawlik A., 2015, Internet podstawowym narzędziem innowacyjności przedsiębiorstw i administracji, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 117: 561-570.
Słownik wyrazów obcych, 1980, ed. J. Tokarski, Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
Tomaszewska A.W., 2011, Technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce opartej na wiedzy i ich wykorzystanie przez przedsiębiorstwa regionu łódzkiego na tle Polski, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 64: 281-301.
Warzecha K., 2018, Technologie informacyjno-komunikacyjne wykorzystywane przez młodzież - szanse i zagrożenia, Studia Ekonomiczne. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Ekonomia, 13(350): 115-136.
Wojnicka-Sycz E., 2013, Narzędzia ICT wspierające proces innowacyjny, Zarządzanie i Finanse, 11(4), cz. 1: 403-417.
Ziemba E., Eisenbardt T., 2012, Technologie informacyjno-komunikacyjne determinantą przemiany kulturowej człowieka oraz transformacji społecznych, biznesowych i gospodarczych, Studia Ekonomiczne. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 100: 159-171.