Data publikacji : 2018-10-30

Konceptualizacja i operacjonalizacja modeli biznesu przedsiębiorstw sektora winiarskiego

Adam Jabłoński



Piotr Glenszczyk



Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie wybranych mechanizmów konceptualizacji i operacjonalizacji modeli biznesu przedsiębiorstw sektora winiarskiego. Zakres artykułu odnosi się do podmiotów funkcjonujących w wytwórczym łańcuchu wartości, którego efektem finalnym jest wino dostarczane dla klientów. Przedmiotem artykułu jest zaproponowanie i wyznaczenie kanwy modelu biznesu przedsiębiorstwa sektora winiarskiego, której konceptualizacja i operacjonalizacja może mu zapewnić wysoką efektywność.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Modele biznesowe, Konceptualizacja, Operacjonalizacja, Przemysł winiarski



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Jabłoński, A., & Glenszczyk, P. (2018). Konceptualizacja i operacjonalizacja modeli biznesu przedsiębiorstw sektora winiarskiego. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 82(5). https://doi.org/10.26349/zn.wsb.w.poznaniu.0082.01

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP