Data publikacji : 2018-10-30

Wartość dla klienta w Regionalnym Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej w Tychach

Sebastian Zupok



Abstrakt

Tworzenie i dostarczanie unikatowej wartości dla klientów współcześnie traktowane jest jako naczelny imperatyw dla przedsiębiorstw działających w różnych branżach i kierujących swoją ofertę do różnych segmentów rynku. Obecnie, w gospodarce klienta, nie ma wątpliwości, że wartość ta powinna być sukcesywnie rozpoznawana i pomnażana, aby zwiększać zadowolenie konsumentów, a także ich lojalność. Podstawowym celem niniejszego artykułu jest identyfikacja i ocena wartości dostarczanych przez spółkę RCGW oraz udowodnienie, że klienci są podstawowym źródłem wartości tego przedsiębiorstwa. Przyjęto następujące hipotezy badawcze: 1. Można przypuszczać, że nabywcy nabywają kompleksowe wartości, które pozwalają im zaspokajać indywidualne i zróżnicowane potrzeby, 2. Zakłada się, że tworzenie wartości dla klienta jest celem podstawowym warunkującym przetrwanie przedsiębiorstwa.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Klient, Wartość dla klienta, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Gospodarka wodno-ściekowa



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Zupok, S. (2018). Wartość dla klienta w Regionalnym Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej w Tychach. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 82(5). https://doi.org/10.26349/zn.wsb.w.poznaniu.0082.07

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP