Data publikacji : 2016-12-30

Korzyści wynikające z wdrożenia procesu uznawania efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego

Grażyna Voss



Abstrakt

Koncepcje uczenia się i edukacji stanowią przedmiot szerszej dyskusji i rozważań zarówno w środowisku akademickim, jak i wśród pracodawców i kandydatów na studia. Proces uznawania efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego w szkolnictwie wyższym został wprowadzony w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku w 2015 r. i chociaż związany jest z odpowiednim przygotowaniem i zapoznaniem z nim środowiska akademickiego, to przede wszystkim dotyczy kandydatów na studia. Dla grupy społecznej aktywnej zawodowo stwarza on nowe możliwości edukacji i zwiększa szanse utrzymania się na rynku pracy. Badania rynku pozwoliły na ocenę korzyści wynikających z wdrożenia procesu, zarówno dla kandydatów na studia oraz uczelni, jak i dla pracodawców.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Studenci, Kształcenie dorosłych, Szkolnictwo wyższe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Voss, G. (2016). Korzyści wynikające z wdrożenia procesu uznawania efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 71(6). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/875

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP