Data publikacji : 2016-04-30

Zachowania konsumenckie i specyfika codziennego życia pokolenia Digital Natives

Aleksandra Perchla-Włosik



Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie zagadnienia współczesnych pokoleń funkcjonujących w otoczeniu nowoczesnych technologii zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i empirycznym. W części pierwszej omówiono wybrane teorie roczników funkcjonujące w dyskursie naukowym, a także przedstawiono cechy konstytuujące współczesną generację tzw. cyfrowych tubylców, odnosząc się przede wszystkim do koncepcji Marca Prensky'ego. Następnie przedstawiono wyniki badań własnych oraz fragment raportu Cisco Connected World Technology dotyczący roli i wpływu komunikacji cyfrowej i nowoczesnych technologii kreujących życie codzienne "nowego" pokolenia, w tym jego zachowania konsumenckie i zwyczaje zakupowe.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Zachowania konsumenta, Nowe technologie, Technologie cyfrowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Perchla-Włosik, A. (2016). Zachowania konsumenckie i specyfika codziennego życia pokolenia Digital Natives. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 67(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/910

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP