Data publikacji : 2016-04-30

Komunikacja nieformalna online (eWOM) jako narzędzie cyfrowej komunikacji marketingowej - istota, formy, motywacje

Jolanta Tkaczyk



Abstrakt

Wykorzystanie naturalnie rodzących się dyskusji jako instrumentu komunikacji marketingowej wymaga wyczucia, przygotowania i planu, ale przede wszystkim zrozumienia istoty, form komunikacji nieformalnej online (eWOM) i motywacji do jej generowania. Celem artykułu jest zidentyfikowanie istoty eWOM w kontekście tradycyjnej komunikacji nieformalnej (WOM), wskazanie miejsca i sposobów wykorzystania eWOM jako narzędzia cyfrowej komunikacji marketingowej, uporządkowanie motywów generowania i odbierania cyfrowych komunikatów nieformalnych oraz określenie ich znaczenia.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie w internecie, Komunikowanie nieformalne



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Tkaczyk, J. (2016). Komunikacja nieformalna online (eWOM) jako narzędzie cyfrowej komunikacji marketingowej - istota, formy, motywacje. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 67(2). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/911

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP