Data publikacji : 2015-11-30

Strategia miasta w ujęciu sieciowym. Perspektywa zachowań przedsiębiorczych

Klaudia Migasiewicz



Rafał Trzaska



Abstrakt

Artykuł porusza tematykę rozwoju strategii miast. Przedstawia analizę strategii w ujęciu autorskiego współczynnika aktywizacji miast, który w swoim założeniu jest emanacją strategii miast. Prezentuje również analizę otoczenia biznesowego startupów w ujęciu sieciowym, jako jedna z głównych gałęzi strategii miasta. Autorski charakter pracy związany jest przede wszystkim z przygotowaniem współczynnika aktywizacji, który prowadzi do wskazania istotnie ważnych miejsc z perspektywy budowy strategii miasta.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Miasto, Rozwój miasta, Funkcje miasta, Podejście sieciowe



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Zasady cytowania

Migasiewicz, K., & Trzaska, R. (2015). Strategia miasta w ujęciu sieciowym. Perspektywa zachowań przedsiębiorczych. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej W Poznaniu, 64(7). Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/znwsb/article/view/950

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP