Data publikacji : 2017-06-30

Uczenie się zbiorowe drogą do zrównoważonego rozwoju

Anette Oxenswärdh



Abstrakt

Celem artykułu jest omówienie uczenia się zbiorowego jako narzędzia służącego lepszemu zrozumieniu pojęcia zrównoważonego rozwoju. Autorka opisuje, w jaki sposób ta forma uczenia się może być wykorzystana przez organizacje w branży turystycznej. Rozważania oparte są na przeglądzie literatury. Główną tezą artykułu jest stwierdzenie, że wprowadzenie skutecznych procesów uczenia się w kontekście organizacyjnym pozwala zapoczątkować nowy sposób myślenia, który może prowadzić do zmian na poziomie indywidualnym i organizacyjnym. Artykuł jest przyczynkiem do szerszego zagadnienia uczenia się organizacyjnego.(abstrakt oryginalny)

Słowa kluczowe:

Turystyka, Rozwój zrównoważony, Uczenie się, Zachowania organizacyjne



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

PDF (English)

Zasady cytowania

Oxenswärdh, A. (2017). Uczenie się zbiorowe drogą do zrównoważonego rozwoju. Studia Periegetica, 18(2), 25–38. Pobrano z https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/sp/article/view/121

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share


Wydawca
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
e-mail: journals@poznan.merito.pl
Uczelnia
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu / WSB Merito University
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP